ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش هزینه‌ مکالمه‌ تلفنی با کارت‌ اعتباری

| يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

هزینه‌ی مکالمه‌ی تلفنی شهروندان تهرانی با استفاده از کارت‌های اعتباری شبکه‌ی هوشمند، 20 درصد کاهش می‌یابد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد نظرپور - مدیرکل پشتیبانی فنی شرکت مخابرات استان تهران- با بیان این مطلب، اظهار داشت: با توزیع کارت‌های اعتباری شبکه‌ی هوشمند ازسوی مراکز مخابرات شهر تهران، شهروندان می‌توانند از سرویس مکالمه‌ی اعتباری این شبکه استفاده کنند.
او با بیان این که قیمت هر کارت با دو هزار تومان اعتبار، یک هزار و600 تومان است، افزود: بر روی هر کارت، کد رمزی درج شده که خریدار می‌تواند با وارد کردن این کد به دستگاه تلفن همگانی یا تلفن ثابت از مکالمه‌ی داخل شهری و بین شهری با کیفیت بالا استفاده کند.
وی با اشاره به این که در مرحله‌ی اول، حدود 46 هزار کارت اعتباری در مراکز مخابراتی توزیع شده است، گفت: اعتبار کارت‌های مذکور سه ماهه است و هر کارت قابلیت شارژ شدن را دارد و پیش‌بینی می‌شود این کارت در آینده در باجه‌های مطبوعاتی نیز توزیع ‌شود.
نظرپور ادامه داد: از آنجا که هزینه‌ی مکالمه در این سرویس شبکه‌ی هوشمند، پایین‌تر از هزینه‌ی تلفن‌های ثابت است، مشترکان تلفن ثابت می‌توانند اعتبار کارت‌های مذکور را به تلفن منزل خود منتقل و از سرویس مکالمه‌ی اعتباری این شبکه استفاده کنند.

  • ۸۵/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">