ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با کاهش ۲۰ درصدی مراجعه شهروندان به کلانتری‌ها با الکترونیکی کردن ارائه خدمات در آینده نزدیک خبر داد.

وی در توزیع اقدامات پلیس پیشگیری در راستای تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده در راستای تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در سه سطح کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت دسته‌بندی شده که در سطح نخست ما به تبیین ساختار شورای عالی تحول کلانتری‌ها، برگزاری جلسات خبرگی و تبیین مأموریت‌ها پرداختیم و در بخش عملی نیز در حوزه‌های فناوری و الکترونیک اقدامات مؤثری انجام داده‌ایم.

به گزارش مه وی افزود: در حوزه فناوری با الکترونیکی کردن ارائه خدمات به شهروندان به زودی شاهد کاهش حدود ۲۰ درصدی مراجعه به کلانتری‌ها خواهیم بود و راه اندازی سامانه جامع پیامکی برای پیگیری پرونده‌ها نیز در این راستا بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی همچنین به بهره‌برداری از دوربین‌ها در گشت‌های خودرویی و پیاده در آینده نزدیک، برون‌سپاری حدود ۱۷ میلیون مورد از خدمات کلانتری‌ها و راه‌اندازی سامانه افراد دارای مشکلات ویژه مانند اوتیسم و آلزایمر اشاره کرد و گفت: این اقدامات به زودی اجرا و موجب ارتقاء چشمگیر سطح رعایت حقوق شهروندی در پلیس پیشگیری ناجا خواهد شد.

وی راه‌اندازی سامانه پایش تصویری مناطق حاشیه‌نشین، اجرای فاز اول ایستگاه‌های کلانتری سیار و پیاده‌سازی طرح کلانتری مطلوب و طرح نهضت کلانتری‌سازی با مشارکت مردم را از دیگر اقدامات پلیس پیشگیری ناجا در سطح کوتاه‌مدت طرح تحول کلانتری‌ها دانست.

سردار شرفی هدف از مجموعه اقدامات انجام گرفته در سطح کوتاه‌مدت را افزایش بازده عملیاتی، بالا بردن رضایت شهروندان و ارتقاء سطح تأمین امنیت دانست و تصریح کرد: این مرحله در چند ماه آینده به پایان خواهد رسید و ما در حال تدوین نقشه راه تحول کلانتری‌ها در سطح میان مدت هستیم.

  • ۹۶/۰۲/۱۳

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">