ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کتاب تلویزیون اینترنتی منتشر شد

| سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ | ۱ نظر

کتاب "تلویزیون با پروتکل اینترنت" (IPTV) نوشته ویلیام کوپر و گراهام لاولیس با ترجمه فریبا شریفی از سوی موسسه رسانه‌های تصویری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب با محور قرار دادن مبحث انتقال صدا روی شبکه باند پهن که تحولی بنیادین و شگرف در صنف نمایش خانگی محسوب شده با پیشگفتار آغاز می‌شود. با اشاره به اینکه کتاب با هدف معرفی مفاهیم مهم و مضامین اصلی برای رسیدن به یک درک مشترک از این فناوری جدید برای ایجاد بستری مناسب جهت مباحث آینده تهیه و منتشر شده است.

کتاب در شش بخش طراحی شده با عناوین "مقدمه"، "IPTV"، "ادغام خدمات با یکدیگر"، "ارائه‌دهندگان خدمات"، ویدئو باند پهن" و "کاربرها" که هر یک دارای زیرگروه و زیرمجموعه‌هایی است.

بخش دوم می‌پردازد به اینکه ارتباط IPTV با اینترنت این تصور را به وجود آورده که IPTV همان سیستم توسعه یافته تماشای تصاویر ویدئویی در کامپیوترهای شخصی است. البته این استدلال از لحاظ فنی درست است و به نظر می‌رسد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و فناوری‌های مربوط به آن نیز علاقه‌ای به بحث و اطلاع‌رسانی در مورد تفاوت آنها با همدیگر ندارند.

با IPTV می‌توان تصاویر دیجیتالی تلویزیونی را به صورت زنده و درخواستی و دیگر خدمات را از طریق ست‌تاپ باکس‌ها یا هر وسیله دیگر که به دستگاه‌های تلویزیون یا دیگر نمایشگرهای با فرمت استاندارد یا کیفیت بالا متصل می‌شود، ارسال کنند.

  • ۸۷/۰۸/۲۱

نظرات  (۱)

سلام لطفا اطلاعات راجب اجرای ip tv به صورت کامل به این جانب بدهید همچنین ابزارهای مورد نیاز در این پروژه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">