ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کتاب سال امنیت منتشر شد

| پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۸۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر

بخش دولتی به عنوان کارفرمای بزرگ، برای تعامل با بخش خصوصی و انتخاب پیمانکاران خود، نیازمند مرجعی مطمئن است. مرجعی که با کمک آن بتواند شرکت‌های معتبر و شناسنامه‌دار حوزه افتا را شناسایی کند و شرکت‌های معتبر نیز از آن طریق توانمندی‌های خود را معرفی کنند.

کتاب سال امنیت در نخستین گام خود قصد دارد مرجع معرفی شرکت‌های فعال در حوزه افتا در سطح کشور باشد. این کتاب که به طور سالانه روزآمد خواهد شد به عنوان کتاب مرجع صنف افتا نمایانگر توان بخش خصوصی در این زمینه خواهد بود. به خصوص امید می‌رود که در دوره بعدی کتاب بخش بزرگ‌تری به معرفی و ارایه توانمندی‌های تولیدکنندگان صنعت افتا اختصاص یابد. تولیدکنندگانی که متاسفانه به‌رغم داشتن دانش فنی بالا و توان رقابت با محصولات خارجی، محمل مناسبی برای معرفی خود نمی‌یابند.

گفتگو با فعالان حوزه افتای کشور، نگاهی به وضعیت امنیت داده‌ها در ایران و اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری امنیت اطلاعات (آنتی‌ویروس‌ها و فایروال‌ها) از جمله بخش های این کتاب است. دایرکتوری شرکت‌های فعال در زمینه افتا، به همراه دایره‌المعارف تهدیدات دنیای سایبر، متن کامل سند افتای کشور و متن کامل قانون جرایم رایانه‌ای هم از دیگر بخش‌های این کتاب است.

کتاب سال امنیت را از طریق وب سایت www.yearbook.ir یا تلفن ۲۲۳۶۱۶۵۹ می توانید دریافت نمایید.

  • ۸۹/۰۹/۰۴

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سر تا پای کتاب ****** * ***** *****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">