ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهردار کرج گفت: به منظور کاهش ترافیک و مصرف سوخت اقدام به ارائه آموزش های مجازی در زمینه فناوری اطلاعات کرده ایم و 500 هزار گواهینامه شهروند الکترونیک پس از اتمام این دوره ها صادر خواهد شد.

مهندس سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه امروزه نمی توان کلانشهرها را با روش های سنتی و دستی اداره کرد، افزود: برای ایجاد و توسعه رفاه عمومی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان جهش به سوی الکترونیکی کردن مدیریت شهری الزامی است.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه ارائه خدمات الکترونیک شهری عقب مانده است، اظهار داشت: به منظور جبران این عقب ماندگی اقداماتی در سال های اخیر صورت گرفت که در این راستا حرکت هایی را در کرج آغاز کردیم.

شهردار کرج با اشاره به فعالیت های این شهرداری در زمینه توسعه خدمات الکترونیکی، خاطر نشان کرد: در اولین گام اقدام به آموزش مجازی شهروندان کرجی کردیم که در این زمینه بسته های آموزشی برای شهروندان ارسال شد این بسته ها با ارائه آموزش هایی در حوزه فناوری اطلاعات، شهروندان را با پارمترهای شهر الکترونیکی و نحوه استفاده از تجهیزات الکترونیکی آشنا می کند.

آقازاده با تاکید بر اینکه این آموزش ها در دوره های 3 ماهه عرضه می شود، ادامه داد: تاکنون 2 هزار نفر در این آموزش ها شرکت و گواهینامه "شهروند الکترونیکی" دریافت کردند طبق برنامه این تعداد تا پایان سال جاری به 500 هزار نفر افزایش می یابد.

وی کاهش ترافیک و مصرف سوخت را از مزایای گواهینامه شهروند الکترونیکی ذکر و اضافه کرد: علاوه بر این صدور پروانه ساختمان به صورت اتوماسیون از دیگر برنامه های شهرداری کرج تا پایان سال جاری است.

  • ۸۹/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">