ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کسی دنبال دیوارکشی در فضای مجازی نیست

| يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه هیچ کس به دنبال دیوارکشی در فضای مجازی نیست، گفت: مسئولان باید در زمینه استفاده از این ابزار دیگران را راهنمایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره «ابوذر» اظهار کرد: روز گذشته رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان در خصوص فضای مجازی سخنانی را مطرح کرد که باید به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی بگویم کسی مخالف فعالیت در فضای مجازی نیست.

وی ادامه داد: باید از این حرفها عبور کنیم چون بسیاری از مسئولان در کشور در حال فعالیت در فضای مجازی هستند.

ضرغامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از فضای مجازی به عنوان نعمت یاد می کنند و تاکید دارند که به شکل صحیح از این فضا استفاده شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: هیچ کس به دنبال دیوارکشی در فضای مجازی نیست؛ نباید خودمان را متهم کنیم و مسئولان وظیفه دارند که در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی دیگران را راهنمایی کنند.

وی عنوان کرد: باید در خصوص چگونگی استفاده از این ابزار و مسیر کار کرده و دیگران را هدایت کنیم.

ضرغامی رفتار و عمل دوگانه در برخی موارد را یکی از مشکلات جامعه کنونی دانست و افزود: فعالان رسانه ای باید شجاعت بیان واقعیت را داشته باشند و خبرنگاران باید این دیدگاه را در خود تقویت کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به گذشت ۴۰ سال از انقلاب گفت: باید آسیب های گذشته را احصا و مقتدرانه برای رفع آنها اقدام کنیم؛ ضمن اینکه باید داشته ها و نقاط قوت را تقویت کرد.

  • ۹۶/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">