ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف 70 درصدی جرائم مجازی

| دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس تهران بزرگ از وقوع 30 درصدی جرائم فضای مجازی در این شهر خبر داد و گفت:‌ 70 درصد از جرائم حوزه پلیس آگاهی به کشف منجر می‌شود.

به گزارش فارس،‌ سردار حسین رحیمی با بیان اینکه روزانه حدود 35 هزار تماس مردمی با پلیس برقرار می‌شود، افزود: امروز با تلاش های انجام شده، همکارانمان در بازه زمانی 7 تا 10 دقیقه پس از تماس با مرکز فوریتهای پلیس 110، در محل حاضر می‌شوند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: همکاران ما موفق شدند بیش از 8 تن مواد مخدر را در پایتخت کشف و صدها باند قاچاق موادمخدر را منهدم کنند و با اقدامات خود فضای شهر را برای معتادان خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر نا امن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی، موفق شده تا 70 درصد جرایم در این حوزه را کشف کند افزود: 30 درصد جرایم فضای مجازی کشور در تهران رخ می‌دهد که در 6 ماهه ابتدای امسال میزان کشفیات در این حوزه 70 درصد افزایش داشت.

  • ۹۶/۰۷/۱۷

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">