ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری با عابر بانک خواستگار!

| دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

زنی که با سوء استفاده از کارت عابر بانک خواستگارش از 600 نفر کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) نیروی انتظامی شناسائی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت و سوء استفاده از حساب بانکی اش، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند که مشخص شد این اقدامات توسط فردی در استان البرز صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، در تحقیقات تکمیلی پلیس فتا مشخص شد این فرد همان شخصی است که شاکی سه سال پیش قصد ازدواج با او را داشته و از این طریق موفق شده کارت بانک اش را بدست آورد و مورد سوء استفاده قرار دهد.

ماموران پلیس فتا این متهم را به نام' م – ک ' در استان' البرز ' شناسایی و با اخذ نیابت قضایی، وی و همسرش را به اتهام برداشت غیر مجاز و وسوء استفاده از حساب شاکی دستگیر کردند.

تحقیقات پلیس فتا همچنین نشان داد که این متهم به بهانه ارسال جوایز مسابقه پیامکی از 600 نفر هر کدام به مبلغ 300 هزار ریال کلاهبرداری کرده است.

  • ۹۱/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">