ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیش از نیمی از مردم دنیا فوتبال را دوست دارند و دنبال می‌کنند. در واقع فوتبال با حدود چهار میلیارد طرفدار در سراسر جهان، محبوب‌ترین ورزش محسوب می‌شود. در سال ۲۰۲۲، تماشاگران جام جهانی فوتبال قطر، ۵.۴ میلیارد نفر برآورد شد و نشان داد که این ورزش، طرفداران زیادی را در دنیا به سوی خود جذب کرده است.
به گزارش آی‌تی آنالیز، بعد از فوتبال و با اختلاف زیاد نیز مسابقات کریکت،‌هاکی، تنیس، والیبال و ... قرار دارند. در کشور ما نیز این میزان علاقه به فوتبال از سال‌ها قبل تا کنون وجود داشته است.
میزان علاقه به فوتبال به حدی است که در برخی خانواده‌های ایرانی حتی بچه‌های کوچک نیز اطلاعات زیادی از بازیکنان، قوانین، مقررات و نتایج احتمالی بازی‌ها دارند که اگرچه اکثر این پیش‌بینی‌ها بسیار دقیق هم هستند، اما با جایزه‌ای همراه نیست!
لذا ایجاد امکانی برای عاشقان ایرانی فوتبال که بتوانند همزمان با شور و هیجان دیدن مسابقات جام ملت‌های آسیا، امکان برنده‌شدن در پیش‌بینی‌های دور همی خود را داشته باشند، قطعا فرصت خوبی است.
با شناخت همین موضوع بود که همراه اول در کنار حمایت مستمر خود از ورزش، ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مختلف کشور در سطوح رقابت‌های ملی، آسیایی و جهانی، این بار فرصتی برای حامیان و طرفداران ورزش نیز به اجرا درآورد و در همین راستا لیگ پیش‌بینی همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران با شعار «توپ تو زمین شماست» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و با جوایزی نفیس شروع به کار کرد.


در واقع لیگ پیش بینی جام ملت‌های آسیا همراه اول ویژه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ همزمان با اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان که یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی محسوب می شود و تا امروز مفتخر به کسب سه دوره عنوان «قهرمانی» جام ملت‌های آسیا شده است، آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد.
راه‌های شرکت در لیگ پیش‌بینی همراه اول که شامل جوایز متنوع نقدی و غیرنقدی روزانه و پایانی جام ملت‌ها می‌شود از دستگاه‌ پلی‌استیشن ۵ و گوشی سامسونگ Z FOLD ۵ گرفته تا هدایای نقدی ۱۵۰ میلیون تومانی را شامل می‌شود، از طریق اپلیکیشن «همراه من» و صفحه اینستاگرام همراه اول فراهم هست.
در کنار این پویش ملی که برای تمام ایرانیان پیش‌بینی شده، فرصت دیگری نیز برای آشنایی مشارکت‌کنندگان در این لیگ پیش‌بینی فراهم شده تا با انبوهی از سرویس‌های دیجیتال از حوزه آموزشی، ورزشی و گردشگری گرفته تا انبوهی از خدمات دیجیتال آشنا شده و در زندگی دیجیتال بهره بگیرند.
علاقه‌مندان برای حضور در این لیگ پرجایزه از طریق اپلیکیشن همراه من یا صفحه اینستاگرام #همراه_اول و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به https://mci.ir/asiancup مراجعه کنند.


اگرچه اپراتور ایرانسل نیز برای کاربران خود در ایام مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، جوایزی را نیز در نظر گرفته است. به این ترتیب که کاربران این اپراتور می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند. 
اما تنوع، سطوح، مدت و امکان مشارکت عمومی در لیگ پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا همراه اول به مراتب گسترده‌تر است و تقریبا شانس برنده شدن برای همه فراهم است.
و در نهایت اینکه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قطر، از جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲، آغاز شده و ۸ بهمن‌ماه نیز به پایان می‌رسد.
تیم ملی ایران نیز در گروه C این مسابقات، با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین هم‌گروه است و در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، که روز یکشنبه ۲۴ دیماه برگزار شد و تیم کشورمان به مصاف فلسطین رفت با نتیجه ۴ بر ۱ به سود ایران پایان یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">