ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنترل پیامک‌های تبلیغاتی بعد از ارسال

| جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت ارشاد برای نظارت بر محتوای پیامک های تبلیغاتی ساز و کار خودش را دارد و به طور کلی بعد از ارسال پیامک و رسیدن آن به دست مشترکان محتوا را بررسی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات با اشاره به اینکه هر ۶ توزیع کننده پیام انبوه زیر نظر اپراتور اول فعالیت می کنند، گفت: وزارت ارشاد بعد از ارسال پیامک انبوه محتوای آن را بررسی می کند.

رضوانی، معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات طی مصوبه ۱۳۳ خود اعلام کرده است که اپراتورهای تلفن همراه برای ارسال پیامک انبوه باید از مراجع ذی صلاح اخذ مجوز کنند و کلیه پیامک های اطلاع رسانی و انبوه شامل این قانون می شود.

وی افزود: مرجع ذی صلاح در بررسی محتوا وزارت ارشاد است و CP هایی (Content Provider) که زیر نظر اپراتور برای ارسال پیام انبوه فعالیت می کنند، از وزارت ارشاد مجوز گرفته اند و مواردی که ارسال می شود، باید از طرف وزارت ارشاد کنترل و در صورت بروز مشکل با متخلف برخورد شود.

رضوانی گفت: در حال حاضر شش CP در کشور در حال فعالیت می باشند و همگی آنها طرف قرارداد اپراتور اول و شرکت مخابرات هستند و مسئولیت محتوای پیامک های انبوه به عهده این شش CP و زیر مجموعه هایشان می‌باشد و طبیعی است که اگر در ارسال پیامک های انبوه مسئله ای پیش آید، CP ها موظف به پاسخگویی هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد برای نظارت بر محتوای پیامک های تبلیغاتی ساز و کار خودش را دارد و به طور کلی بعد از ارسال پیامک و رسیدن آن به دست مشترکان محتوا را بررسی می کند.

  • ۹۱/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">