ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس بین المللی الکترونیکی برگزار می شود

| سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی از 8 تا 11 آذرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود صبایی- دبیر کنفرانس در این باره گفت: با توجه به گسترش فناوری اطلاعات در دهه اخیر و انجام بسیاری از فعالیت ها به صورت الکترونیکی، بخش آموزش از این توسعه مستثنی نبوده به گونه ای که در این راستا مدلهای یادگیری و آموزش مطرح شده تا منابع آموزشی و یادگیری از حالت سنتی خارج شود.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی در روزهای 8 تا 11 آذرماه، اظهار داشت: در این کنفرانس در خصوص مسایل اجرایی، پیاده سازی و آموزش الکترونیکی در دو بخش علوم انسانی و مهندسی بحث و بررسی می شود.

دبیر این کنفرانس با بیان اینکه مقالات در 3 حوزه علوم مهندسی و 3 حوزه راهبردها، طراحی ها و ارائه استاندارد از دیدگاه علوم انسانی با تاکید بر علوم تربیتی پذیرفته شد، یاداور شد: در این کنفرانس 360 مقاله به دبیرخانه ارسال و پس از داوری 69 مقاله برای ارائه انتخاب شد. علاوه بر این 50 مقاله از کشورهای هند، بنگلادش، لبنان، هلند و نیوزیلند ارسال شد که از این تعداد 14 مقاله پذیرش شد.

  • ۸۹/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">