ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گاردین: پروژه محرمانه اپل لو رفت

| دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر
اپل به تازگی مهندس سابق طراحی ماشین‌های تسلا را به استخدام خود درآورده است و یکی پایگاه تحقیق و توسعه در آلمان بازگشایی کرده است.

پروژه ساخت ماشین الکتریکی ( اگر به واقعیت تبدیل شود) برای کمپانی اپل نتوانست به صورت مخفی ادامه پیدا کند خصوصا این که اپل یکی از مهندسین شرکت تسلا را به اسخدام خود درآورد.

 تازه این همه دلیل برای مخفی نماندن این پروژه نیست، اپل در آلمان در کشوری که یکی از تولید کنندگان ماشین‌های لوکس است یک پایگاه تحقیق و توسعه باز کرده است.

به گفته یکی از منابع، کریس پاریت که یک مهندس در زمینه طراحی ماشین است و در شرکت تسلا به عنوان دستیار ارشد طراح ماشین تسلا کار می‌کرد به عنوان یک مهندس به اسخدام اپل در آمده است و در پرو‍ژه‌ای به عنوان تایتان مشغول به فعالیت می‌باشد.

به گزارش گاردین در حالی که او یکی از طراحان اصلی تسلا و صاحب ایده بود از این کمپانی جدا شد. طبق گفته منابع معتبر، هدف گذاری اپل برای طراحی این ماشین در سال 2019 یا 2020 است که احتمالا اولین ماشین طراحی شده به صورت آزمایشی می‌باشد.(منبع:همشهری آنلاین)

  • ۹۵/۰۲/۰۶

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">