ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارش تحقیق از مخابرات دو هفته دیگر در مجلس

| شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران به صحن علنی مجلس تا دو هفته دیگر خبر داد.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گزارش اولیه کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه شده است گفت: نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی و جمع بندی نهایی این گزارش هستند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین زمان پیش بینی شده جمع بندی نهایی این گزارش عملکرد تا پایان خرداد ماه جاری به صحن علنی مجلس تقدیم می شود و در نوبت قرائت در صحن قرار می گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: با تقدیم گزارش عملکرد شرکت مخابرات ایران به صحن علنی مجلس، تمامی موارد موجود در این گزارش مورد نقد و بررسی نمایندگان قرار می گیرد و مخابرات نیز موظف به پاسخگویی این موارد خواهد بود.

به گزارش مهر، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران نیمه اول دی ماه سال 1387 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که فرصت اولیه برای انجام آن 6 ماه تعیین شد اما اعضای کمیته تحقیق و تفحص این مدت را برای 6 ماه دیگر تمدید کردند و در نهایت تهیه این گزارش حدود یک سال و نیم زمان برد.

پیش از این رئیس کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران در گفتگو با مهر از تخلف مخابرات در خرید تجهیزات خبر داده و اعلام کرده بود که خرید 76درصد تجهیزات شرکت مخابرات بدون تشریفات و غیرقانونی انجام شده است.

  • ۸۹/۰۳/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">