ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارش عملکرد معاونت امنیت اقتصاد دیجیتیال پلیس

| دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عملکرد پلیس‌های گمرک، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس در فروردین امسال را تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردارحسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی شامل پلیس‌های گمرک، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و همچنین معاونت‌های مختلفی است که در حوزه مقابله و مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در فضای حقیقی و مجازی فعالیت می‌کنند، گفت: همه پلیس‌ها و معاونت‌های پلیس امنیت اقتصادی با همه توان به دنبال تامین امنیت حوزه‌های مختلف اقتصادی و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی در کشور هستند.

این مقام ارشد پلیس امنیت اقتصادی در تشریح اقدامات معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال این پلیس بیان داشت: کارشناسان معاونت فنی و سایبری این پلیس با رصد صفحات مجرمانه و شبکه‌های مجازی بیش از ۲۵۰ صفحه مجرمانه که در زمینه اخلال در بازار کالا و ارز اقدامات مجرمانه‌ای را رقم می‌زند شناسایی و با گردندگان این صفحات برخورد لازم بعمل آمد.

  • ۰۲/۰۲/۱۸

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">