ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارش مصرف اینترنت در خوابگاه‌های دانشجویی

| سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

واحد فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و دانشجویی، گزارشی در خصوص توزیع و مصرف اینترنت در خوابگاه های دانشجویی ارائه کرد.
به گزارش مفدا، واحد فناوری اطلاعات معاونت متولی ارائه خدمات فناوری اطلاعات از جمله سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه و اینترنت، در راستای خدمت رسانی بهینه به دانشجویان خوابگاهی در زمینه شبکه و اینترنت تمامی تلاش علمی و فنی خود را به کار می برد.
مهندس صمدپور مسئول واحد فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر اهمیت ارائه اینترنت پایدار با سرعت مناسب به دانشجویان خوابگاهی، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری، دانشجویان ساکن خوابگاه ها به طور متوسط روزانه 2.3 ترابایت با اینترنت تبادل داده داشته‌اند که متوسط پهنای باند دریافت اطلاعات در خوابگاه ها 220 مگابیت برثانیه و ماکزیمم سرعت مصرفی 427 مگابیت بر ثانیه و سرعت ارتباط برای هر اتصال تا 8 مگابیت بر ثانیه است و در ساعات پیک مصرف شبانگاهی بیش از 1600 نفر به صورت همزمان متصل بوده اند.
وی افزود: خدمت اینترنت و شبکه به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در این مقیاس و حجم بسیار دشوار است، برخی محدودیتها و عوامل اثرگذار در کاهش سرعت و قطعی اینترنت خارج از حیطه اختیار و اراده این واحد است از جمله ی این عوامل قطعی ها و کندی های کلی اینترنت و در مورد برخی خوابگاهها کیفیت خدمت شرکتهای ارائه کننده اینترنت خصوصی تاثیر گذار است.
تلاش این واحد بر این است تا با انجام مداخلات ممکن، کیفیت و ثبات سرویس را در سطح بالا نگه دارد. به همین منظور دانشجویان رابط فن آوری اطلاعات در خوابگاهها مسئول گزارش مشکلات و نواقص احتمالی به ما و پیگیری رفع آن هستند و دانشجویان می‌توانند با رابطان ساکنین خوابگاه و یا به صورت مستقیم با واحد فن آوری اطلاعات مشکلات احتمالی خود را در میان بگذارند. تلاش ما بر این است بر اساس بازخوردهای دریافتی و امکانات موجود برای رفع مشکلات و کاستی ها گام برداریم.
صمدپور گفت: همکاران واحد فناوری اطلاعات معاونت خود را ملزم به تلاش بی وقفه برای خدمت‌رسانی مطلوب به دانشجویان شایسته دانشگاه می دانند.

  • ۰۲/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">