ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گسترش خدمات اینترنتی بانک صادرات

| دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

بانک صادرات ایران در راستای افزایش سطح دسترسی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وقت مشتریان خدمات متنوع برپایه بانکداری اینترنتی ارایه می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت‌های جدید، ارائه خدمات بانکی متنوع از طریق بسترهای اینترنتی را در دستور کار قرار داد.

این بانک با بهره‌گیری از دستگاه OTP ،( one- time password ) رمز ساز لحظه­ا‌ی در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارائه خدمات متنوعی نظیر تائید مبلغ چک به منظور جلوگیری از جرایم 8، انتقال وجه به حسابهای خود و دیگران، پرداخت قبوض خدمات شهری، مشاهده خلاصه تسهیلات و پرداخت اقساط، دستور پرداخت و ... نموده است. همچنین این بانک به منظور جلوگیری از هرگونه سؤاستفاده‌های احتمالی، ابزارهای و روش‌های مطمئنی در نظر گرفته به گونه‌ای که صاحب حساب با استفاده از دستگاه‌رمزساز قادر به ورود و استفاده از سیستم و انجام تراکنش می‌باشد.

گفتنی است تا پایان فروردین ماه سال91 ،220 هزار نفر از مشتریان به عضویت این سامانه درآمده و به طور متوسط در سال گذشته در هر ماه حدود 6 میلیون و 500 هزار تراکنش را به صورت اینترنتی انجام داده اند.

شایان ذکراست مشتریان به منظور استفاده از سیستم غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این بانک به آدرس www.bsi.ir و تکمیل نمودن درخواست عضویت نسبت به دریافت دستگاه رمزساز و فعال نمودن کد کاربری اقدام نمایید تا بتوانند از خدمات 24 ساعته این بانک بدون محدودیت زمانی و مکانی بهره‌مند شوند.

  • ۹۱/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">