ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوشی نوکیا 5800 وارد ایران شد

| دوشنبه, ۹ دی ۱۳۸۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۱ نظر

ایران- تهران- نوکیا امروز اعلام کرد گوشی نوکیا 5800 Xpress Musicکه یکی از برترین گوشیهای ارائه شده از نوکیا است از هفتۀ اول ژانویه تحت گارانتی رسمی نوکیا رسما وارد بازار ایران خواهد شد.

به منظور فراهم نمودن امکان دستیابی به موسیقی برای ملیون ها کاربر؛ گوشی نوکیا 5800 Xpress Music کلیۀ ملزومات موسیقی شامل graphic equalizer ؛ حافظۀ 8 گیگا بایتی تا 6000 قطعۀ موسیقی است. این گوشی که موسیقی د یجیتال را با هر فرمتی پشتیبانی میکند ؛ دارای جک خروجی 3.5 میلیمتری بوده وبا بلندگوهای استریو داخلی خود صدائی دل انگیز وقوی را به شما عرضه مینماید.

آقای بیژن خیابانی مدیر کل نوکیا در ایران درمراسم آغازین کنفرانس خبری گفت :"زمانیکه صحبت از شنیدن موسیقی از تلفن همراه میشود کاربران در تمام نقاط جهان مایلند که یک گوشی با قابلیت پخش موسیقی داشته باشند که هم دارای حا فظه بالا، صدایی رسا،بلندگوهایی قوی و سازگار با سیستم های دیگر باشد و هم به عنوان یک تلفن همراه امکان دسترسی مستقیم به تلفن های مهم و سایر موارد ذخیره شده را داشته باشد. " وی افزود: در جوامع مختلف روشی که مردم از موسیقی لذت می برند متفاوت است. با در نظر گرفتن این امر ،این گوشی به کاربران این حق انتخاب را میدهد که موسیقی مورد علاقه خود را به روشی که دوست دارند گوش کنند."
5800-044.JPG
با استفاده از فن آوری تماس با صفحه نمایش touch screen، گوشی نوکیا مدل 5800 Xpress Music انتخاب رسانه یا Media Bar دسترسی آسان کاربر را به موسیقی و سایر سرگرمیها که شامل آهنگهای دلخواه ،ویدیو وعکس میباشد میسر می کند.با این فن آوری امکان اتصال به اینترنت فراهم گشته و کاربر می تواند از خدمات آنلاین استفاده کند. نوکیا 5800 برنامه های فلَش را نیز پشتیبانی کرده و کاربر می تواند جستجوی کاملی در اینترنت داشته باشد.

وحید کاظمی نجف آبادی مدیر توسعۀ تجاری و محصولات نوکیا در ایران افزود:" با بهره گیری از گزینۀ انتخاب مخاطب ، کاربران قادر خواهند بود با اتنخاب 4 مخاطب خوداز روی صفحه و یک تماس انگشت سابقۀ آخرین پیامک ها ، نامه های الکترونیکی،دفتر تلفن وعکسها و بروز رسانی وبلاگها را پیگیری نمایند.وی در ادامه افزود:"بعنوان بهترین صفحه نمایشی که در گوشی های تلفن همراه موجود است، این گوشی با صفحه نمایش 2/3 اینجی ،عکسها ،تصاویر ویدیوئی ومحتویات سایتها را با شفافیت بالا و رنگهای طبیعی به نمایش می گذارد و با نسبت دید 16 به 9 و30 فریم در ثانیه وسیله ای بسیار ایده آل برای ضبط ونمایش ویدیو میباشد. همچنین گوشی نوکیا مدل5800 Xpress Music مجهز به دوربین 2/3 مگا پیکسلی و عدسی کارل زایس است."

با تضمین تجربۀ یک موسیقی یکپارچه ؛ گوشی نوکیا 5800 Xpress Music ، دسترسی آسان , جستجو و خرید قطعات موسیقی از فروشگاه موسیقی نوکیا را در حالی میسر ساخته که نرم افزا ر به روز شدۀ Nokia Music PC امکان انتقال آسان موسیقی از طریق drag- and- drop و سازماندهی مجموعه های موسیقی را فراهم کرده است.

گوشی نوکیا مدل 5800 Xpress Musicحدود 60 زبان زنده دنیا راپشتیبانی میکندلذا این گوشی به صفحه کلید مجازی الفبائی،صفحه کلید کامپیوتر مانند QWERTY؛ قلم نوری مجهز بوده و برای کسانیکه مشتاق واقعی موسیقی هستند نیز دارای مضراب است.

فرهاد حاج کاظمیان مدیر بازاریابی نوکیا در ایران در مورد فکر اصلی ای که در پس playlist نوکیا وجود دارد گفت:" ما فقط در صدد پخش موسیقی نیستیم.ما با این موسیقی به حرکت در می آییم.حتی دیگر صرفا به موسیقی گوش نمی دهیم بلکه از آن لذت می بریم."وی افزود:" موسیقی راهی قدرتمند است تا مردم خود را با آن ابراز کرده و لیست موسیقی آنان نشاندهندۀ شخصیت و درونیات آنان است.نوکیا در ساختن لیست های موسیقی که به عنوان زبانی جدید تلقی میشود ؛ گام بر می دارد.
تصاویر نوکیا 5800 Xpress Music در آدرس الکترونیکی www.Nokia.com/press موجود می باشد.

  • ۸۷/۱۰/۰۹

نظرات  (۱)

من خیلی راضی بودم از این گوشی ها لطفا بیشتر تبلیغش راکنی . ممنون باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">