ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوشی های ایرانی خوب فروش می روند

| شنبه, ۹ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۲ نظر

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: این شرکت در حال تولید 3 نوع گوشی تلفن همراه با برند ITMC با مدلهای 3190، 7190، 9190 می باشد که در بازارهای مختلف داخلی موجود و با فروش خوبی هم مواجه شده است.

به گزارش فارس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با ارائه توضیحاتی درباره یک خبر فارس اعلام کرد: در گزارش اقتصادی شماره 8709040774 مورخ 4/9/87 آن خبرگزاری محترم تحت عنوان «سرمایه‌گذاری 23 میلیون دلاری برای تامین یک درصدی تقاضای بازار تلفن همراه» مطالبی درج گردیده است که خلاف واقع می‌باشد و کارخانجات مخابراتی ایران ضمن اعتراض به این موضوع مطالب ذیل را در راستای تصحیح و تکمیل مطالب ذکر شده و همچنین جهت آگاهی اذهان عمومی از فعالیت‌های این مجموعه صنعتی به عنوان بزرگترین تولید‌کننده سیستم‌ها و تجهیزات مخابراتی در کشور تقدیم می‌دارد.

در توضیحات شرکت کارخانجات مخابراتی ایران آمده است: هم‌اکنون این کارخانجات در حال تولید 3 نوع گوشی تلفن همراه با برند ITMC با مدلهای 3190، 7190، 9190 می باشد که در بازارهای مختلف داخلی موجود و با فروش خوبی هم مواجه شده است و برداشت نویسنده محترم مبنی بر متوقف بودن خط تولید گوشی تلفن همراه در ITMC تعجب‌برانگیز می‌باشد. این تفسیر و برداشت‌های شخصی در چند نوبت گذشته نیز مشاهده شده است.

بنابراین توضیحات، در حال حاضر کارخانجات مخابراتی ایران در بعضی از نقاط کشور دارای نمایندگی‌های فروش گوشی‌های تلفن همراه ITMC است. مضافا" اینکه عرضه مستقیم آن در تهران و شیراز توسط دفاتر این شرکت در حال انجام می‌باشد. به طور حتم در صورت بازدید از نمایشگاه تلکام تهران شاهد ارایه نمونه‌های مختلف این گوشی بوده‌اید. همچنین در روزنامه‌های مختلف نظیر روزنامه ایران و خبر جنوب تبلیغات این گوشی‌ها وجود دارد و هم اکنون نیز تیزر تبلیغاتی آن آماده پخش از صدا و سیما می‌باشد.

در پایان این توضیحات آمده است: تفاسیر و برداشت و نگارش شخصی و یا در بعضی اوقات نقل قول از افرادی که اطلاعات کاملی از این مجموعه صنعتی ندارند (متاسفانه بدون استفاده از منبع خبری مطمئن) علاوه برخلاف واقع بودن می‌تواند روند عادی تولید را با مشکلاتی مواجه سازد، لذا کارخانجات مخابراتی ایران همانند گذشته آمادگی خود را جهت ارایه هرگونه اطلاعات به موقع و صحیح توسط مسئولین و واحد روابط عمومی کارخانجات مخابراتی ایران و یا بازدید از خطوط تولید اعلام می‌نماید.

  • ۸۷/۰۹/۰۹

نظرات  (۲)

  • فرخ نوجوان
  • با سلام و خسته نباشید - گوشی موبایل کما Itmc چند ماهی است که استفاده می کنم متاسفانه باطری آن خراب شده و در سطح شهر رشت هرچه گشتم باطری ان را ندارشتند . حال می خواستم راهنماییم کنید که چگونه می توانم باطری گوشی را تهیه کنم . با تشکر
    شما با دفتر مرکزی این شرکت تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید . دفتر مرکزی . شیراز : 7269701-0711 الی 7 میتوانید به وبسایت این شرکت هم مراجعه کنید : www.itmc.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">