ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل از کارکنانش عذرخواهی کرد

| جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر ارشد اجرایی گوگل در ایمیلی از کارمندان این شرکت برای سیاست های برخورد با آزار جنسی زنان عذرخواهی کرده است. همچنین قصد دارد در این روند تغییراتی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هفته قبل هزاران نفر از مهندسان رده بالا و کارمندان شرکت گوگل به نشانه اعتراض سیاست های برخورد با آزار جنسی زنان محل کار خود را ترک کردند. اکنون این شرکت تعهد کرده درباره بررسی و برخورد با موارد آزار جنسی قاطعیت بیشتری به خرج دهد.

ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل در ایمیلی برای کارمندان این شرکت نوشت: مدیران گوگل و من بازخورد شما را شنیدیم و از داستان هایی که شما نقل کرده اید، متاثر شده ایم. می دانیم  که در گذشته همیشه رفتار درستی نداشته ایم و به همین دلیل عذرخواهی می کنیم. واضح است که باید تغییراتی در این روند ایجاد کنیم.

پیچای در ادامه اعلام کرد سیاست های جدیدی در قبال افراد متخلف تعریف و اجرا می کند.

درهمین راستا گوگل جزئیات بیشتری درباره پرونده آزار جنسی در گزارش های داخلی شرکت برای تمام کارمندان فراهم می کند. این جزئیات شامل تعداد موارد متعدد آزار جنسی ثابت شده در بخش های مختلف شرکت و فهرست مجازات های در نظرگرفته شده برای فرد خاطی است. این مجازات ها عبارتند از اخراج، کاهش دستمزد و مشاوره روانشناسی اجباری. همچنین این شرکت آموزش های خود برای اجتناب از آزارهای جنسی در محل کار را گسترش می دهد. 

 هفته گذشته بیش از ۲۰ هزارنفر از کارمندان گوگل در سراسر جهان به نشانه اعتراض به آزار جنسی زنان محل کار خود را ترک کردند.

  • ۹۷/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">