ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گیرندگان پیامک از سامانه املاک چه کنند؟

| يكشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام‌کرد: دریافت‌کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKAN با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای در خصوص پیامک درج نشانی اقامت برای ویرایش اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان، توضیحاتی ارائه کرد.

در اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان آمده است: تمامی دریافت کنندگان پیامک از سرشماره V.MASKANبا مضمون «دارنده محترم کدملی --- ، آدرس اقامت شما در سامانه ملی املاک و اسکان کشور درج شده است. در صورت عدم مراجعه به سامانه این نشانی ملاک ارائه تمامی خدمات دولتی، بیمه‌ها، بانک‌ها و… قرار خواهد گرفت»، لازم است صرفاً با مراجعه به «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.

بدیهی است که این وزارتخانه هیچگونه مسؤولیتی در قبال صحت نشانی محل سکونت اشخاص جهت ارائه خدمات مربوطه ندارد.

یادآوری می‌شود پیش از این پیامکی از سرشماره V.MASKAN با مضمون «دارنده محترم کدملی ---، ملک شما خالی شناسایی شده است. حداکثر تا تاریخ ۳۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان تعیین نمائید. در غیر این صورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد»، ارسال شده بود که لازم بود گیرندگان پیامک تا تاریخ ۳۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ با مراجعه به «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات سکونت و مالکیت خود را بروز کنند. بدیهی است که در صورت عدم مراجعه به سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات، این وزارتخانه هیچگونه مسؤولیتی در قبال اعلام املاک اظهار نشده به عنوان واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی کشور ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">