ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکسان سازی کدها با افزایش تعرفه همراه است

| دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ | ۲ نظر

اجرای طرح یکسان‌سازی کدها تا به امروز امکان‌پذیر نشده است چرا که این موضوع، کاهش درآمدی برای مخابرات دارد بنابراین باید تعرفه‌ها بین 13 تا 16 درصد افزایش می‌یافت.

محمدباقر ظهوری‌فر - مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب درباره‌ی طرح یکسان‌سازی کدهای تلفن بین شهری اظهار کرد: بحثی که از طریق وزارت ICT و شرکت مخابرات مطرح شد به این صورت بود که ما یک تغییراتی در تعرفه‌های شهری ایجاد کنیم و برای این کار 16 درصد تعرفه‌ی موجود افزایش یابد تا بتوان تعرفه‌ی بین شهری را در سطح استان یکسان کرد؛ این پیشنهاد کلی در این زمینه به شکل مصوبه به مجلس و دولت ارسال شده بود.

وی افزود: این موضوع در فعل و انفعالات و در زمان بررسی بودجه سال 86 مطرح شده بود و در این زمان در بحث بودجه موضوع یکسان‌سازی کدها مطرح و قرار شد تغییرات شارژینگ هم پس از تصویب شورای اقتصاد اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه با بیان این که بحث افزایش 16 درصدی تعرفه مورد موافقت رییس جمهور قرار نگرفته و به دنبال آن در شورای اقتصاد نیز خود به خود مصوب نشده است، افزود: بدنبال این موضوع باید کارهای جنبی و وابسته به این موضوع نیز از دستور کار خارج می‌شد اما به این خاطر که این موضوع مصوبه‌ی مجلس بود، کارهای فنی آن را با تشکیل یک کمیته‌ی تخصصی انجام دادیم؛ در حال حاضر نیز کار کارشناسی آن تمام شده و حجم کار نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که اعتبار مورد نیاز برای انجام کار باید در اختیار استان‌ها و شرکت‌های مخابرات مرتبط قرار داده می‌شد که بیش از 200 میلیارد تومان بود و در بودجه هم پیش‌بینی نشده بود قرار شد گزارش توجیهی تهیه و به کمیسیون مربوطه در مجلس ارسال شود.

او خاطر نشان کرد: از طرفی آن میزان افزایش تعرفه که برای پالس شهری جهت جبران قسمتی از کاهش درآمد بین‌شهری که باید با یکسان‌سازی انجام می‌شد، صورت نگرفت در نتیجه در حال حاضر این کار به بن بست رسیده است.

  • ۸۶/۱۰/۲۴

نظرات  (۲)

باسلام. آقا ما خیرشو خوردیم . بدبختا کاربران اینترنت باید چیکار کنند؟ کاربرانی که در سال 2008 هم از شر این دیال آپ خلاص نشدن باید باید با افزایش 16% تعرفه ها مواجه بشن؟ آیا فکر کاربران اینترتنی رو هم کردید؟ آیا میدونید که 99% مردم ایران دارن از خطوط منسوخ دیال آپ با تلفن استفاده میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این کار را موقه ای بکنید که 99% مردم از خطوط adsl برخوردار بشن تا دلشون اینجوری بدرد نیاد. خدا پدر مادر شما رو بیامرزه که یک جا رو برای ما فراهم کردید که بیایم درد و دل کنمیم با تشکر................................
شما میدانید که مردم یک شهر بیشتر تماسهای تلفنی شان داخل یک شهر می باشد پس باید تعرفه داخل یک شهر را ثابت نگهدارید تا ملت از این ارتقائ سیستمهای مخابرات متضرر نشوند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">