ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

‪ ۷۸‬درصد ضریب آنتن‌دهی ایرانسل در مشهد

| سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی ضریب آنتن دهی سیم کارت تلفن همراه شرکت ایرانسل(اپراتور دوم) را در شهر مشهد ‪ ۷۸‬درصد اعلام کرد.

علی کارگزار روز سه‌شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تاکنون حدود ‪۷۰‬ هزار شماره سیم کارت ایرانسل در این شهر به متقاضیان واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به بند" ج"اصل ‪ ۴۴‬و نحوه خصوصی‌سازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این مجموعه با اقداماتی که در این حوزه انجام داده تاکنون بزرگترین قدم را در قیاس با سایر دستگاهها برداشته است.

او واگذاری قسمتی از کار در حوزه تلفن همراه به شرکت ایرانسل و تالیا را بخشی از اقدامات این مجموعه در همین زمینه ذکر کرد و اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار به عنوان بخش دولتی رقیب شرکتهای ایرانسل و تالیا به عنوان بخش خصوصی در واگذاری سیم کارت تلفن همراه نیست.

وی با بیان اینکه هنوز ارایه سرویس تلفن همراه این شرکتها بطور کامل تمام شهرها و مناطق کشور را پوشش نمی‌دهد گفت: ما به عنوان بخش دولتی باید در کنار این شرکتها نیاز مردم را در این زمینه برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی ادامه داد: سیاست اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تلفن همراه کاهش هزینه‌ها و قرار دادن تلفن همراه در سبد هر خانواده ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بازار سیاه سیم‌کارت تلفن همراه از بین رفته گفت: امروز واگذاری به موقع سیم‌کارتهای ثبت نامی به متقاضیان موجب شده قیمت سیم کارت در بازار معادل قیمت ثبت نام آن شود.

او افزود: هم‌اکنون در شهر مشهد خدمات تلفن همراه بگونه‌ای ارایه می‌شود که مردم حق انتخاب دارند.

وی در زمینه بهره‌برداری نشدن از ‪ ۵۵۷‬پروژه مخابراتی در خراسان رضوی طی دهه فجر نیز گفت: تلاش ما آن بود که به منظور پوشش خبری بهتر مراسم بهره‌برداری این پروژه‌ها با حضور وزیر ارتباطات انجام شود اما درگیری وزیر در این ایام، موجب شد تا این امر به تاخیر افتد.

برای راه اندازی پروژه‌های آماده بهره‌برداری استان بیش از ‪ ۳۷۸‬میلیارد و ‪ ۳۳۴‬میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

  • ۸۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">