ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

15 خرداد آخرین مهلت سفارش اینترنتی کتب درسی

| يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی پایه های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، دوره پیش دانشگاهی و شاخه فنی و حرفه ای که از 19 فروردین ماه آغاز شده تا 15 خرداد ماه ادامه دارد.

لیدا نیک روش روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی، هفتم استعدادهای درخشان، دوم متوسطه، کاردانش و فنی وحرفه ای نیز از نیمه دوم تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان این پایه های تحصیلی تا هفدهم شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب های درسی شاخه فنی و حرفه ای نیز امسال برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام می شود، که در مورد زمان ثبت سفارش در این مقطع تحصیلی تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.
نیک روش خاطرنشان کرد: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از 19 فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند.
وی یادآورشد: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعکاس نظرات و سووالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش کتاب در نظر گرفته شده است.
نیک روش از دانش‌آموزان خواست نسبت به ثبت نام به موقع کتاب‌های درسی که به شکل انفرادی و گروهی امکانپذیر است اقدام کرده و برای انجام این کار به کافی نت‌ها مراجعه نکنند.

  • ۹۶/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">