ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

201 هزار سیم کارت ثبت نام شد

| دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ | ۰ نظر

هزار و632 متقاضی در سراسر کشور در اولین روز ثبت‌نام تلفن همراه، در باجه‌های پستی ثبت‌نام کردند.
به گزارش (ایسنا)، در اولین روز ثبت نام تلفن همراه(اول بهمن ماه) 201 هزار و632 متقاضی در سراسر کشور ثبت نام کردند.
بنابر این گزارش ثبت‌نام تلفن همراه تا ‌27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت که در استان تهران ‌395 مکان و در شهر تهران ‌52 مکان کار ثبت نام را از ساعت ‌8 صبح تا ‌6 بعد از ظهر انجام می‌دهند.
در این باره شرکت پست و ارتباطات سیار تاکید کردند که فرم ثبت نام باید به دقت تکمیل و آدرس و کدپستی نیز به دقت نوشته شود از طرف دیگر متقاضیان باید فیش‌های خود را در هر یک از بانک‌های ملی، ملت، صادرات، سپه و تجارت، واریز کنند وباید به این نکته نیز توجه شود که این فیش‌ها باید درمحدوده‌ی بانک‌های استان تهران واریز شود .
هیچ وجهی بابت ثبت نام و دریافت فرم‌ها از مردم دریافت نمی‌شود و اگر خلاف این کار انجام شود مردم می‌توانند به واحد بازرسی مربوطه اطلاع دهند .
به گزارش ایسنا، زمان قرعه‌کشی تعیین اولویت واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی بهمن ماه تاریخ ‌27 فرودین ماه سال ‌85 پیش‌بینی شده است که اولویت‌ها بر اساس آن اعلام خواهد شد، بنابراین اولویت در ثبت نام، اولویتی در زمان دریافت سیم کارت ایجاد نکرده و زمان واگذاری هر سیم کارت با انجام قرعه کشی مشخص خواهد شد.
در راستای این ثبت نام پیش‌بینی شد تا در صورتی که مشترک به هر دلیل درخواست استراداد وجه ثبت نام تلفن همراه را داشته باشد، از ‌15 روز پس از اعلام قرعه کشی این امکان برای وی فراهم شود. بدین ترتیب فرد با مراجعه به همان محلی که ثبت نام کرده می‌تواند کل وجه هزینه‌ی ثبت نام را استرداد کند، لازم به ذکر است که در این جریان هیچ وجهی از وی دریافت نخواهد شد.

  • ۸۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">