ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی سیستان و بلوچستان گفت: طی سه روز ‪ ۴۰‬هزار نفر از نخستین نمایشگاه تخصصی رایانه، اتوماسیون و ماشین‌آلات اداری و سیستمهای دیجیتالی در زاهدان دیدن کردند.
حمیدرضا درودی روز پنجشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ‪ ۴۰‬شرکت و نماینده محصولات الکترونیکی و سیستمهای دیجیتالی داخلی و خارجی در ‪ ۹۰‬غرفه این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه سخت‌افزار،نرم‌افزار، اتوماسیون اداری، دیجیتالی و امنیتی، مدار بسته، تجهیزات و مبلمان اداری و انواع سیستمهای دیجیتالی مرتبط به مدت چهار روز در معرض فروش قرار دارد.
او هدف نمایشگاه را آشنایی پژوهشگران، کارشناسان و علاقه‌مندان به دنیای رایانه با آخرین دستاوردهای روز فناوری اطلاعات و سیستمهای دیجیتالی روز دنیا و موجود در کشور ذکر کرد.
وی همچنین افزود: اواخر آبان ماه جاری نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین و نیروی محرکه و اوایل آذر ماه نیز نمایشگاه بازرگانی صنعتی و لوازم خانگی در زاهدان برگزار می‌شود.
نمایشگاه تخصصی رایانه، اتوماسیون و ماشین‌آلات اداری و سیستمهای دیجیتالی تا ‪ ۲۰‬آبان ماه در زاهدان دایر است.

  • ۸۴/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">