ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر‌کل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از حضور بیش از 50 بازی رایانه‌ای که محصول حدود 50 شرکت تولیدی بازی‌های رایانه‌ای هستند در چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال امسال خبر داد.

به گزارش فارس، بهروز مینایی با بیان اینکه بازی‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محتوای تاریخی و اساطیری دارند، اظهار داشت: این بازی‌ها با جذابیت محتوایی می‌تواند تاثیر بسیاری بر خلاقیت مخاطب‌هایی که بخش عمده‌ای از آنها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، بگذارند.

وی در ارزیابی خود از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: هر سال بیش از گذشته در بخش کیفی نرم‌افزارها سرمایه‌گذاری می‌شود اما آنچه مسلم است آنکه در حال حاضر بیش از هر کاری باید بر فرهنگ‌سازی در استفاده از رسانه‌های دیجیتال تاکید شود.

مینایی، رسانه دیجیتال را دارای توانایی راهگشایی در تحول استفاده از فناوری اطلاعات برای پیشبرد اهداف فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های مرکز توسعه فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه به حرکت در جهت کیفیت بالاتر نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای امیدوار هستیم.

به گفته مدیر‌کل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حضور بین‌المللی در نمایشگاه‌های خارجی و نیز مقایسه محصولات خارجی شرکت‌کنند‌ه در نمایشگاه ایران بیانگر مقام اول ایران در منطقه در حوزه رسانه‌های دیجیتال است.

وی در بیان دلایل موفقیت در سطح منطقه در حوزه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: ارائه محصولات قابل قبول از نظر سخت‌افزاری با داشتن محتوایی متفاوت درباره فرهنگ کشورمان در مقایسه با محتوای تولیدات خارجی جذابیت قابل قبولی دارد که توان صادرات نرم‌افزارها را افزایش می‌دهد.

  • ۸۹/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">