ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

700 هزار تومان بدهید لپ تاپ بگیرید

| پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گفت: قیمت کامپیوتر‌ها هنوز محاسبه نشده که باید در کمیته سه‌جانبه‌ای قیمت آن نهایی شود؛ اما اگر قیمت لپ‌تاپ‌ها چیزی حدود یک میلیون تومان محاسبه شود با پرداخت 700 هزار تومان از سوی اعضاء، 300 هزار تومان آن هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر دیروز رجبعلی مزروعی در جلسه داخلی این انجمن با تشریح اقدامات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درباره اعتبار یک میلیون دلاری رئیس‌جمهور این اعتبار را معادل 600 میلیون تومان برای 2 هزار نفر اعلام کرد.

رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران درباره نحوه توزیع لپ‌تاب‌ها بین روزنامه نگاران گفت: فرمی بین روزنامه‌نگاران روزنامه‌های فعال توزیع می‌شود که متقاضیان با سابقه 3 ساله، هم اکنون باید در نشریه مشغول به کار باشند البته روزنامه‌ها و نشریات توقیف شده که هنوز دادگاهی نشده‌اند جزء استثناها می‌باشد.

وی افزود: چنانچه تعداد متقاضیان از 2 هزار نفر بیشتر باشد، با بررسی شرایطی همچون اولویت‌بندی و یا قرعه‌کشی تصمیم‌گیری خواهد شد.

مزروعی بیان کرد: شرکت گسترش انفورماتیک متعهد شده است تا به جای مدل قبلی، کالای جدیدی را با یک زمان‌بندی روشن که قابل اجرا باشد، به کشور وارد کند که تعدادی از این کالا در این هفته وارد کشور شده است و تعداد ما بقی ظرف روزهای آتی به کشور وارد می‌شود.

رئیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران افزود: 5 مرداد ماه 83 در چارچوب قانون معاملات دولتی با شرکت گسترش انفورماتیک قرار دادی منعقد می‌شود به نحوی که از آن تاریخ عملیات خرید لپ‌‌تاپ‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به این که تخصیص اعتبار رئیس‌جمهوری به خبرنگاران در اواخر سال 82 بوده که در سال 83 به وزارت ارشاد داده شده است اضافه کرد: با باز کردن ‌‌LC و سفارش کامپیوتر‌ها، شرکت del و لپ‌تاپ‌های مدل 1100 مطرح شد.

مزروعی اضافه کرد: از آن تاریخ فقط 10 درصد اعتبار هدیه رئیس جمهور برای باز کردن ‌LC هزینه شد و بقیه این پول در حساب بانکی دولتی است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی ورود لپ‌تا‌پ‌های del در 20 اردیبهشت در فرودگاه تایوان با حکم قضایی که این کالا استفاده دوگانه دارد، متوقف شد به همین منظور در جهت این که پول به خزانه برنگردد و پروژه متوقف نشود، در جلسه‌ای با وزارت ارشاد کالای جانشین معرفی شد که آخرین مدل لپ‌تاب‌های GP است.

  • ۸۴/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">