ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

950میلیون تومان برای تدوین تکفای دوم

| چهارشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی از اختصاص 950 میلیون تومان اعتبار برای تکفای دوم خبرداد.

مهندس “خسرو سلجوقی“ ، اظهار داشت: برای بررسی نتایج تکفای اول و برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌ی تکفای دوم از حضور کارشناسان و صاحب‌نظران خارجی استفاده خواهد شد و مذاکرات لازم نیز در این زمینه انجام شده است.

وی در ادامه گفت: اگر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتبار مورد نیازمان را در این زمینه ابلاغ کند در قراردادی با حضور مشاور داخلی که خود یک شریک خارجی و احتمالا از کشور هلند خواهد داشت، مطالعات تکفای دوم انجام خواهد شد.

سلجوقی، تاکید کرد: این شرکت‌های خارجی که کارشناسان زبده‌ی اتحادیه‌ی اروپا در آن هستند پیش از این برنامه‌ی تکفای اروپا را تهیه کرده بودند، و امیدواریم با مشاوره‌ی این گروه بتوانیم در تدوین تکفای دوم به خوبی عمل کنیم.

معاون فنی دبیر‌خانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی گفت: بعد از دریافت اعتبار از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قراردادها برای انجام این کار امضا خواهد شد و نتایج به دست آمده از تکفای اول توسط کارشناسان خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سلجوقی در ادامه ابراز داشت: پس از بررسی‌ انجام شده توسط این کارشناسان و در حقیقت مشاوران خارجی طرح تکفای دوم و نحوه‌ی فعالیت‌ها مشخص خواهد شد.

  • ۸۴/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">