ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ISPها با دو انجمن به نتیجه نمی رسد

| سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۸۴، ۰۷:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر یک شرکت ‪ ISP‬گفت: تا زمانی که دو انجمن در زمینه شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی وجود دارد، مشکلات ‪ISP‬ها حل نخواهد شد.
وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود ، در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود: بین دو انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران، و انجمن شرکت‌های انفورماتیک که هر دو در واقع کارهای مربوط به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی را انجام می‌دهند، هماهنگی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: به همین سبب مشکلات مربوط به این حوزه حل نمی‌شود زیرا تعدادی از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی‌ها عضو انجمن ‪ISP‬ها بوده و تعدادی دیگر نیز عضو انجمن شرکت‌های انفورماتیک می‌باشند.
وی ادامه داد: هنگامی که هماهنگی و یکپارچگی ایجاد شود می‌توان قواعد و قوانین موثری برای این کار تدوین کرد.
این مدیر ‪ ISP‬تصریح کرد: از بین رفتن دو دستگی در این حوزه باعث می‌شود مشکلات به راحتی حل شود و می‌توان مشکلات مربوط به ‪ISP‬ها را مورد بررسی قرار داد.
این کارشناس اظهار داشت: به هر حال باید هر چه زودتر برای فعالان این حوزه (‪ISP‬ها) فکری کرد و یکپارچگی به وجود آورد و سپس به تشکیل اتحادیه اقدام کرد.
به گفته وی، با تشکیل اتحادیه شرکت‌های اینترنتی بسیاری از ناهمگونی‌نا رفع می‌شود، البته تنها با تشکیل یک اتحادیه نمی‌توان مشکلات ‪ISP‬ها را حل کرد زیرا تشکیل اتحادیه و رها کردن آن به حال خود چاره‌ساز نخواهد بود.

  • ۸۴/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">