ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

MMS همراه اول راه اندازی شد

| شنبه, ۷ دی ۱۳۸۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

همراه اول سرویس پیام کوتاه تصویری (MMS ) را در تهران و 10 مرکز استان دیگر کشور راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی راه اندازی سرویس GPRS در تهران و 10 مرکز استان، از پنجشنبه سرویس MMS را نیز درتهران، مشهد، شیراز، سمنان، اردبیل، قزوین، زنجان، همدان، گرگان، رشت، سنندج ارائه شده است.

متقاضیان این سرویس می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی فرم تعهد نامه را تکمیل کرده و در همان دفتر سرویس خود را فعال کنند.

در این اطلاعیه آمده است : هم اکنون دو هزار و 500 دفتر خدمات ارتباطی بصورت آنلاین آماده فعال سازی سرویس MMS هستند و این دفاتر سرویس MMS را برای سیم کارت های دائمی (سیم کارت های 288 هزار تومانی و 150 هزار تومانی) بصورت رایگان فعال می کنند و در آینده نزدیک این خدمت برای سیم کارت های اعتباری نیز قابل ارائه خواهد بود.

این روابط عمومی افزود : کسانی که سرویس GPRS آنها فعال نشده است با پرکردن فرم تعهد نامه MMS در دفاتر این سرویس نیز برای آن ها فعال می شود.

این سرویس در بسته های 50 و 100 کیلوبایتی ارسال می شود که هزینه هر بسته50 کیلوبایتی 50 تومان و بسته 100 کیلوبایتی 100 تومان در نظر گرفته شده است و کاربر می تواند تا حجم های مذکور متن، صدا و تصویر ارسال کند.

همراه اول از مشترکان خواسته است که در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن 09990 تماس بگیرند.

  • ۸۷/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">