ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

MTN سیصد میلیون یورو واریز کرد

| سه شنبه, ۱ آذر ۱۳۸۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت «MTN» آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، روز گذشته توافق مربوط به فعالیت این شرکت در پروژه «ایران‌سل» امضا شد و این شرکت در اولین گام برای آغاز فعالیت خود در ایران 300 میلیون یورو به حساب دولت ایران واریز کرد.
به گزارش فارس به نقل از «رویترز»، شرکت «MTN» آفریقای جنوبی که بزرگترین شرکت تلفن همراه در قاره آفریقا می‌باشد طی بیانیه‌ای اعلام کرد با امضای توافقی میان طرفین در روز گذشته سهم 49 درصدی این شرکت در پروژه «ایران‌سل» ایران مسلم شد و این شرکت به عنوان اولین اقدام 300 ملیون یورو به حساب دولت ایران واریز نمود.
در این اطلاعیه آمده است: «هم اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در مرحله صدور مجوز برای شرکت ایران‌سل قرار گرفته است».
شرکت «MTN» در حال حاضر در 9 کشور آفریقایی از جمله آفریقای جنوبی، نیجریه و اوگاندا فعالیت دارد و ایران نقطه آغاز ورود این شرکت به بازار تلفن همراه خاورمیانه می‌باشد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند ایران به یکی از مهم‌ترین بازارهای تلفن همراه این شرکت تبدیل شود.
بنا بر این گزارش ایران با جمعیت 69 میلیون نفری خود بازار جذابی برای سرمایه‌گذاران خارجی تلفن همراه است و این در حالی است که مشکلات تجاری و سیاسی برای فعالیت سرمایه‌گذاران در این کشور بیشتر از کشورهای دیگر منطقه است.

  • ۸۴/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">