ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

bbc به دستور کمیته مصادیق فیلتر شد

| دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ | ۱ نظر

طبق روال گذشته کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ اسامی سایت‌‏هایی را برای مسدود شدن به وزارت ICT اعلام کرده که سایت خبری BBC فارسی نیز جزء این سایت‌‏ها بوده است.
مهندس مسعود فاتح ، معاون رسانه‌‏ای روابط عمومی وزارت ICT در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، در خصوص فیلتر شدن سایت BBC فارسی با بیان این مطلب ، اظهار داشت با اعلام اسامی سایت‌‏ها از سوی کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شرکت دیتا به عنوان مجری فنی طرح فیلترینگ موظف به مسدود کردن این سایت شده است.

وی ، با بیان این‌‏که طی روزهای آتی اسامی سایت‌‏هایی که باید فیلتر شود به ICP ها اعلام می‌‏شود ، خاطرنشان کرد: کمیته تعیین مصادیق متولی امر فیلترینگ سایت‌‏ها بوده و شرکت دیتا تنها مجری فنی این دستورالعمل است.

گفتنی است ؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی طبق مصوبه‌‏ای به تشکیل کمیته‌‏ تعیین مصادیق فیلترینگ اقدام کرده و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان متولی ارتباطات در کشور نماینده‌‏ای در این کمیته ندارد.

  • ۸۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۱)

این بار نیز شاهد فیلتر شدن سایت خبری دیگری هستیم . چرا ؟ چون اخبار همچون سکه دو رویست که گویی از ان بیش از دو برداشت میتوان کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">