ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دانشجویانی که مشترک همراه‌اول هستند و از سیمکارت‌های ویژه دانشجویی این اپراتور استفاده می‌کنند، حتما در 2 سال گذشته از مزایای این سیمکارت‌ها بهره برده‌اند اما بد نیست آن دسته از دانشجویانی که هنوز سیمکارت دانشجو همراه‌اول را ندارند، با خواندن این مطلب، در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
به گزارش آی‌تی آنالیز همراه‌اول نخستین بار 8 سال قبل و در مهرماه سال 92 این سیمکارت‌های ویژه را به قشر عظیم دانشجویان کشور عرضه کرد. اما در 2 سال گذشته با توجه به شیوع کرونا، دانشجویان علاوه بر مکالمات و استفاده‌های روزمره از اینترنت، برای ادامه تحصیل نیز در کلاس‌های مجازی حضور داشتند، که همین مساله ضرورت استفاده از تعرفه‌های به مراتب ارزانتر و اقتصادی‌تر را برای مکالمات و تماس‌های دانشجویان پررنگ‌تر کرد. اما مشخصا هزینه‌های دارنده یک سیمکارت دانشجویی چقدر پایین‌تر از سایر سیمکارت‌های موجود در بازار است.

 

•    شرایط و امتیازات خرید سیمکارت دانشجو
اما پیش از هر چیز بد نیست، مروری بر جدیدترین شرایط و امتیازات خرید سیمکارت دانشجوی همراه‌اول داشته باشیم.
در حال حاضر و بر اساس آخرین اطلاعات منتشره در سایت همراه‌اول قیمت سیمکارت اعتباری دانشجو 20 هزار تومان است که در حال حاضر و با توجه به سال جدید دانشگاهی با 50درصد تخفیف، مبلغ 10 هزار تومان است.
بسته خوش آمد سیمکارت‌های اعتباری عادی نیز به شرح زیر است:
-    1 گیگ یک ماهه + 100دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه + 24گیگ 6ماهه (هرماه 4 گیگ 7 روزه)
-    4 هزار تومان اعتبار اولیه
-    10 هزار تومان هدیه اولین شارژ
•    تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی
•    پیشنهادات ، هدایا و جشنواره‌های فصلی مختص دانشجویان
البته همانطور که از نام این سیمکارت پیداست، صرفا دانشجویان امکان استفاده از خدمات و تعرفه‌های ویژه آن را دارند.
همچنین متقاضیان سیمکارت اعتباری دانشجو همراه‌اول می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین همراه‌اول (با ارسال رایگان) و تمامی مراکز فروش و خدمات همراه‌اول اقدام به خرید سیمکارت اعتباری دانشجو کنند.

سیم کارت دانشجو" پیشنهاد همراه اول به دانشجویان گرامی

•    تعرفه‌های سیمکارت دانشجو
بد نیست بدانید تعرفه مکالمه سیمکارت  اعتباری دانشجو یکسان است. به این مفهوم که برای کلیه مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، تعرفه‌ها همواره ثابت است.
همچنین کلیه تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک مابین سیم کارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه است.
اما بگذارید تا با ذکر عدد و رقم تفاوت سیمکارت دانشجو با سایر سیمکارت‌ها را بررسی کنیم.
در حال حاضر تعرفه تماس از سیمکارت عادی همراه‌اول با سیمکارت اعتباری و دایمی همراه‌اول، تلفن ثابت، ایرانسل و رایتل دقیقه‌ای 899 ریال است. در حالیکه هزینه تماس بین سیمکارت‌های دانشجویی، تنها 549 ریال است.
هزینه ارسال پیامک از سیمکارت‌های عادی همراه‌اول به تمام اپراتورهای کشور، به زبان فارسی 106 ریال به ازای هر صفحه است در حالیکه این رقم برای تبادل میان سیمکارت‌های دانشجویی معادل 87 ریال به ازای هر صفحه است.
ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز در سیمکارت‌های عادی 264 ریال و در سیمکارت‌های دانشجویی 216ریال هزینه دارد. 

 

•    جشنواره ویژه سیمکارت دانشجویی
اما این تمام مزایای استفاده از سیمکارت دانشجو همراه‌اول نیست و این اپراتور یک جشنواره و شرایط اختصاصی دیگر نیز برای دانشجویان در نظر گرفته است.
جشنواره جمعه‌های رویایی مختص مشترکان سیمکارت دانشجو است و مشترکان این سیمکارت‌ها می‌توانند با فعال‌سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند.
این طرح تا پایان اسفند 1400 ادامه می‌یابد و در طول این مدت مشترکانی که جشنواره جمعه‌های رویایی را فعال کرده‌اند می‌توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه‌اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره‌مند شوند.

 

•    شیوه فعال سازی:
بر این اساس مشترکان سیمکارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری *10*44# به صورت رایگان می‌توانند طرح جمعه‌های رویایی را روی سیمکارت خود فعال کنند و از مزایای زیر بهره‌مند شوند:
-    هزینه فعال سازی: رایگان
-    تعداد تماس‌های مجاز رایگان: در روزهای جمعه نامحدود
-    مدت زمان مکالمه رایگان: در روزهای جمعه نامحدود


•    هدیه 250 هزار تومانی به مناسبت روز دانشجو
در کنار تمام این مزایا، در روزهای اخیر همراه‌اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی‌مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی‌همراه داد.
بر اساس این گزارش همزمان با فرارسیدن 16 آذر ماه و «روز دانشجو»، تمامی‌مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی و سیمکارت دائمی‌جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی‌همراه» بهره مند شوند.
مشترکان فعلی سیمکارت‌های دانشجویی و جوانان پس از ثبت نام در سایت آکادمی‌همراه‌اول، این اعتبار 250 هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می‌کنند.
متقاضیان جدید هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه‌اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی‌برای آنها حداکثر تا 4 روز پس از فعالسازی سیمکارت تخصیص داده می‌شود.
در نهایت اینکه «سیمکارت دانشجویی» همراه‌اول صرفا به دانشجویان تعلق می‌گیرد و هر فرد تنها یک بار می‌تواند از این طرح استفاده کند؛ از جمله مزایای دیگر این سیمکارت‌ها امکان فعالسازی رایگان طرح «جمعه‌های رویایی» و همچنین برقراری مکالمه و پیامک داخل شبکه دانشجویی با تخفیف است.
«سیمکارت جوانان» همراه‌اول هم صرفا به افراد با سن ۱۸ تا 30 سال تعلق می‌گیرد که در حال حاضر سیمکارت جوانان ندارند.
 

  • ۰۰/۰۹/۱۹

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">