ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز به کار مجدد سایت «بازتاب»

| چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

دادگاه عمومی تهران، حکم دادستانی، مبنی بر توقیف و انسداد سایت «بازتاب» را لغو کرد.
بنا بر این گزارش، شعبه 1060 دادگاه عمومی تهران، طی حکمی، قرار توقیف موقت و انسداد صادرشده از سوی شعبه اول بازپرسی کارکنان دولت را مبنی بر توقیف موقت و انسداد سایت خبری «بازتاب»، لغو کرد.
قاضی محمدخانی، رئیس دادگاه شعبه 1060 تهران، با استناد به نامه شماره 7328/د/84 مورخ 23/7/1384 دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر توقف پیگیری شکایت این شورا از سایت «بازتاب»، حکم رفع توقیف و انسداد سایت «بازتاب» را صادر کرد.
پیش از این، دادستانی تهران از الصاق نامه مذکور به پرونده خودداری کرده بود که پس از استعلام دادگاه از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، نامه مذکور مجددا به دستگاه قضائی ارائه شد.
گفتنی است، هفته گذشته یکصد تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، با اعتراض به تخلف دادستان تهران در توقیف غیرقانونی سایت «بازتاب»، خواستار رفع توقیف این سایت شده بودند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی نامه‌ای به دادسرای کارکنان دولت، خواستار رفع توقیف سایت «بازتاب» شده بود.
به این ترتیب، سایت «بازتاب» پس از گذشت چهار هفته، از امروز چهارشنبه 18 آبان 84، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
با توجه به احتمال تأخیر در رفع فیلترینگ سایت «بازتاب»، بینندگان این سایت می‌توانند از آدرس www.baztab.ir برای دسترسی به محتویات آن استفاده کنند.

  • ۸۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">