ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش‌آموزی در محور برادران از 12 الی 30 بهمن و در محور خواهران از 23 بهمن الی 12 اسفند ماه 1395 برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مدیریت فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به برگزاری دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش‌آموزی به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این مانور ملی، به صورت هماهنگ در کل کشور، در دو محور برادران با عنوان «ما یار انقلابیم» و با شعار «به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید» از 12 الی 30 بهمن ماه و محور خواهران با عنوان «ما فرزندان انقلابیم» و با شعار «نمی‌گذاریم حیا با شبکه‌های اجتماعی به حراج رود»، از 23 بهمن الی 12 اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد.

 در این مانور که با محوریت دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی ارتقای توانمندی‌های سایبری این سازمان با نام «اینجا مرکز عالم است»، برگزار می‌شود، دانش‌آموزان در سه بخش تولید محتوا شامل «قالب‌های مختلف متن»، «صوت»، «ویدئو» و «گرافیک»، راه‌اندازی کمپین و شبکه‌های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

 اولین مانور ملی این جبهه با عنوان «زنده باد مرگ بر آمریکا» در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه‌های مختلف مانند پوستر، اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکست، موشن گرافی، نشریه دیجیتال و... معرفی شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">