ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آقای وزیر! ما دانش‌آموزان لنده اینترنت نداریم

| يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

دانش آموز لنده ای که نا شاد از اجرای طرح شبکه شاد این شهرستان است با ارسال نامه ای به وزیر ارتباطات از وی خواست تا با اندیشه ای نو مشکل شهرستانش رفع شود.
به گزارش صبح زاگرس ،با شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس دانش آموزان در چند هفته ابتدایی این بیماری سردرگم بودند تا با تدبیر وزرات آموزش وپرورش نرم افزاری بنام شاد در دسترس دانش آموزان و معلمین قرار گرفت که متاسفانه به واسطه عدم دسترسی به اینترنت بیشتر دانش آموزان در مناطق محروم از نعمت آموزش از راه دور بی بهره ماندند.
این دانش اموز لنده ای در نامه خود خطاب به وزیر ارتباطات مطالبی را مطرح کرده است که مشروح آن در زیر آمده است:
آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات 
با اهدا سلام
من دانش آموز پایه ششم دبستان شهید عابدی روستای سرآسیاب در سه کیلومتری شهرستان لنده هستم واز آنجا که باید در کلاسهای آنلاین مدرسه ام شرکت کنم تا از درس عقب نمانم جهت دسترسی به اینترنت مجبور هستم شبها بالای پنجره اتاق رفته تا باهزاران مشقت عکس ها ومتن هایی که معلمم میفرستد دانلود کنم والبته ازدانلود فیلم ها عاجز وناتوان.
من شنیده ام که معلمم به مدیرکل آموزش وپرورش استان ومدیرکل مخابرات نامه داده اماجواب عملی ندیده ام لطفا من وهم کلاسی هایم را دریابید چون در روزها باید زیر آفتاب درتپه های اطراف دنبال نقطه ای باشیم که اینترنت پیدا کنیم و درشب ها تا پاسی ازشب کنار پنجره و یا بالای دیوار حیاط.
این است وضعیت این روزهای دانش آموزان شهرک های اطراف لنده فلذا از،شما و وزیر محترم آموزش وپرورش استمداد می طلبم به این وضعیت ما رسیدگی کنید.


امیدواریم برای دانش آموزان مناطق محروم ما اندیشه ای نو برای دسترتسی ما به اینترنت و عدم بازماندن از تحصیل را در دستو رکار خویش قرار دهید.
دانش آموزان دبستان شهید عابدی روستای سرآسیاب لنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">