ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمادگی برگزاری نمایشگاه الکامپ را داشتیم

| چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب گفت: آمادگی برگزاری نمایشگاه الکامپ را داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در نشست خبری گفت: ما به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو در ۲۶ تا ۳۰ بهمن خواهیم بود، اما پیش از این نمایشگاه، نمایشگاه‌های دیگری در تقویم مجموعه شهر آفتاب پیش بینی شده است.

سیدی با بیان اینکه در حوزه نمایشگاهی روش‌هایی چون برگزاری مزایده و مناقصه موضوعیت ندارد، گفت: در هیچ جای دنیا برای برگزاری نمایشگاه مزایده برگزار نمی‌شود و هیات ارزیابی شرایط این شرکت را بررسی کرده است.

وی درخصوص این سوال که چرا نمایشگاه الکامپ در شهر آفتاب برگزار نشد، افزود: وزیر اعلام کرده که شهر آفتاب آمادگی برگزاری الکامپ را نداشته است اما جالب است بدانید که وزیر ارشاد نمایشگاه بزرگ کتاب را با ۱۱۰ هزار متر فضای نمایشگاهی در شهر آفتاب برگزار کرده بود و جای سوال است که چطور الکامپ که ۲۳ هزار متر مربع فضا لازم داشت، چرا در شهر آفتاب برگزار نشد؟

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه در فاز دو شهر آفتاب باید تعداد سالن‌ها به ۱۲ عدد برسد، گفت: وزیر مربوطه اعلام کرده که نمایشگاه شهر آفتاب آمادگی برگزاری الکامپ را نداشته، اما چطور تا پنج سال آینده قرار است نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود و این در حالی است که در نمایشگاه کتاب ما شاهد اصرار ناشران در عدم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب بوده‌ایم و ما نیز در مورد میزان استقبال ابهام داشتیم اما حالا وزارت ارشاد اعلام کرده که نه تنها میزان رضایتمندی بالا بوده بلکه فروش کتاب نیز ۱.۷ درصد رشد داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">