ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۴۵ درصد کلاس‌های درس کشور هوشمند سازی شده است، گفت: از فروردین ۹۶ حدود ۵۰۰ هزار معلم، آموزش استفاده از فناوری‌های هوشمند را سپری خواهند کرد.

 اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت هوشمند سازی مدارس، اظهار داشت: 140 هزار معلم در دوره‌های آموزشی هوشمند سازی مدارس شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از فروردین سال آینده نیز دوره‌های آموزشی استفاده از تجهیزات هوشمند برای معلمان برگزار و آمار این آموزش‌ها در سال آینده 500 هزار نفر خواهد شد.

چهاربند با اشاره به اهمیت آموزش معلمان در خصوص استفاده از تجهیزات هوشمند مدارس، تصریح کرد: هدف این است که تمام مدارس تحت پوشش این فناوری قرار گیرد؛ در نظر داریم تا به طور متوسط سالانه 10 درصد مدارس هوشمند را به آمار قبلی خودمان اضافه کنیم.

رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در انتظار ابلاغ قانون بودجه سال آینده هستیم تا وضعیت هوشمند سازی مدارس را مشخص کنیم، گفت: در برنامه ششم توسعه و در بخش آموزش و پرورش هم دولت مکلف شده است تا مدارس واقع در شهرهای کوچک به صورت رایگان هوشمند سازی شوند.

وی افزود: رویکرد هوشمند سازی مدارس با اولویت مناطق محروم و نیمه برخوردار است.

چهاربند با اشاره به تعداد مدارس و کلاس‌های درس هوشمند مدارس، عنوان کرد: از مجموع 480 هزار کلاس درس کشور، حدود 45 درصد آنها با فناوری و تجهیزات هوشمند مجهز است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">