ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آنتن های پرنده

| سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۸۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – اختلال در شبکه موبایل کشور این روزها با پدیده جدیدی مواجه شده که گاه موجبات سرگردانی کاربران را فراهم آورده است. از این بابت برخی از کاربران به تصور این که اشکال از گیرنده (گوشی موبایل) بوده و ربطی به فرستنده( شرکت ارتباطات سیار) ندارد به سراغ تعمیرکاران موبایل رفته و خواستار رفع اشکال آن شده اند. برخی از تعمیرکاران سود جو نیز کمی باد داخل گوشی گرفته و چند قطره از کشف زکریای رازی را روی گوشی ریخته و به سلامت. روز از نو روزی از نو

این روزها علاوه بر مشکلات قبلی یعنی مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد و ... در برخی از نقاط تهران آنتن شما به یک باره می پرد و تو گویی که اصلاً در این ابر شهر هنوز شبکه موبایلی دایر نشده است. خلاصه آنکه آنتن مربوطه می پرد و پس از آنکه مشترک مورد نظر را پر پر کرد دوباره به لانه خود یعنی گوشی من و شما باز می گردد . چند قدم دیگر که می روی آنتن هوس می کند دوباره بپرد و چرخی بزند و کاربر را مجبور کند کمی در خیابان حرکات موزون انجام دهد و رژه برود تا آنتن را دوباره به سمت خود بکشد.

ما که به بی تفاوتی مسوولان و عدم اطلاع رسانی ایشان و ارزش قایل نشدن برای مشترکان داریم عادت می کنیم به هر حال وقتی سرویس انحصاری می گیرید و فعلاً هم جایگزینی وجود ندارد، خوب همین است که همین است شما می خواهی استفاده کن نمی خواهی نکن. این به مخابرات چه ربطی دارد.

بعضی از آقایان مسوول هم که ظاهراً با خودشان آنتن BTS حمل می کنند که هرگاه خبرنگاران به ایشان می گویند آقا وضع شبکه خراب است در کمال ... می گویند ما که مشکلی نداریم یا آن که مشکلی به ما گزارش نشده! این آقای مسوول احتمالاً به غیر از 4 دیواری اتاق راحتش از زیر مجموعه خود خبر ندارد که چندین بار و چندین ماه است که مردم گزارش اختلال می دهند و هیچ خبری نیز نمی شود وسرانجام دست از پا درازتر از پیگیری موضوع خسته می شوند.

گاهی اوقات دوستانم مرا متهم به بیخیالی و کم کاری می کنند و می گویند پس چرا در روزنامه نمی نویسی آقا این آنتن ها مشکل دارد نکنه تو ازشون آنتن می گیری که صدات در نمیاد! من هم در پاسخ می گویم " نرود میخ آهنین در سنگ."

شما مهلت بدهید درست می شود. بابا بندگان خدا تازه شروع به کار کرده اند و همش 10 سال از آغاز به کارشان می گذرد. این مردم عجب رویی پیدا کرده اند عزیزم شما مگر 60 ماهه به دنیا اومدی که اینقدر عجله داری یک مقدار صبر کنی تموم میشه دیگه چیزی نمونده! ما هم اشتباه می کنیم اینقدر انتقاد می کنیم خلاصه ما خبرنگارها خیلی بی انصافی می کنیم. ما آنقدر انتقاد کرده ایم که برخی ضد ضربه شده و با روش های عجیب و غریب نهایت عدم اطلاع رسانی را به نحو مطلوب انجام می دهند. تازه ما که هیچ، ما اصلاً ابزار قانونی نداریم، نمایندگان مجلس هم دنبال این موضوع افتاده اند و آنها هم نتوانسته اند کاری از پیش ببرند. پس عجله نکنید 10 سال زمان زیادی نیست.

  • ۸۴/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">