ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیا شما هم با من هم عقیده اید؟

| سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۸۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

مصطفی محمدی- خبر تعویض معاونت وزیر و ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات را روز گذشته شنیدیم و شنیدید.

نقشی که این سازمان در تدوین و نظارت بر پروانه های صادره برای انتقال فعالیتها و تصدیگری بخش دولتی در حوزه ICT به بخشهای خصوصی دارد بر تک تک فعالان این صنعت روشن است.

تلاس ریاست قبلی سازمان جناب آقای مهندس داوری نژاد در تدوین مجوز های صادره و اصلاح برخی مجوزهای قبلی , اگرچه ممکن است دارای برخی اشکالات و نواقص باشد اما انصافا جزو معدود فعالیتهایی بود که پای بخش خصوصی را رسما در این حوزه باز نمود.کاری که حتی در کشورهای پیشرفته بسیار طاقت فرسا زمان بر و تنش زا بوده است.

یکی از نقاط ضعف سیستم کشور که البته در طی چند سال اخیر در حال برطرف شدن میباشد عدم توجه به تلاش و قدردانی از زحمات مدیرانی است که با جایگزینی آنان به فراموشی سپرده میشود.

اینجانب در طی دو سال گذشته چه به عنوان ریاست اسبق انجمن صنفی شرکتهای اینترنتی ایران و چه بعد از آن به عنوان یک کارشناس کوچک در این حوزه که سالیان مدیدی را پشت سر گذاشته ام برخود لازم میدانم از باب دستور الهی و به حکم ادب و اخلاق اسلامی " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از زحمات فراوان و شبانه روزی ( که خود بعضا شاهد آن بودم ) آقای مهندس داوری نژاد ریاست قبلی سازمان اعلام کنم و همچنین حضور برادر عزیز و محترم جناب آقای دکتر فردیس که از چهره های شناخته شده برای همه فعالان این صنعت به سلامت و تخصص و عملکرد کارشناسی شناخته شده اند را در این مسئولیت مغتنم بدانم و به مقام محترم وزارت جناب آقای دکتر سلیمانی انتخاب شایسته ایشان را تبریک عرض نمایم.

چنانچه گفته اند در تمثیل مناقشه نیست و استفاده از این مصرع زیبای شاعر که در جایگزینی ماه عزیز شعبان المکرم با رمضان المبارک گفته شده را در این خصوص یاد آور شوم که :

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.

برای هر دو بزرگوار آرزوی توفیق و سلامتی از درگاه ایزدمنان را خواستارم.

  • ۸۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">