ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آئین‌ نامه مالی خدمات مخابرات ابلاغ شد

| چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون اول رئیس جمهوری آئین‌ نامه مالی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات(پیام) را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این آئین نامه که وزیران عضو کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت آن را بررسی و تصویب کردند، علاوه بر تعیین و تعریف انواع بودجه‌ها، دیون، درآمدها و سایر منابع تامین درآمد این شرکت، تاکید شده است که کلیه عملیات مربوط به دریافت‌ها، پرداخت‌ها و سایر عملیات حسابداری که انجام آنها براساس استانداردها و اصول حسابداری در پایان سال مالی برای تنظیم صورتهای مالی شرکت ضروری است، باید از طریق صدور سند حسابداری انجام شود.

در بخش دیگری از این آئین نامه آمده است:‌ به منظور اعمال کنترل نسبت به نگهداری حساب اموال شرکت و حصول اطمینان از انعکاس صحیح دارایی‌ها در ترازنامه، هر سال حداقل یک بار صورت جامعی از کلیه دارایی‌ها توسط شرکت تهیه و به حسابرس و بازرس قانونی ارایه شود.

پیشتر وزیران عضو کمیسیون اقتصاد دولت، بنا به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آئین‌نامه معاملات شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) را در 32 ماده و 11 تبصره تصویب کردند که در تاریخ 20 خرداد ماه سالجاری از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

این تصویب‌نامه در تاریخ 31/5/1387 به تأیید ریاست جمهوری رسیده‌ و در3/6/1387 از سوی معاون اول رئیس جمهوری به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت اجرا ابلاغ شده است.

  • ۸۷/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">