ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتحادیه اروپا پوست گوگل را می‌کند

| يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

وال‌استریت ژورنال اعلام کرد جریمه‌ی گوگل می‌تواند تا ۱۰ درصد درآمد سالیانه‌ی این غول فناوری نیز اعلام شود.
 باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل به عنوان زیرمجموعه‌ی برند آلفابت، متهم اصلی نقض قوانین رقابتی در اتحادیه‌ی اروپا است، اتحادیه‌ی اروپا تحقیقات خود در رابطه با نحوه‌ی فعالیت گوگل در اروپا را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است.
 موتور جستجو گوگل، اندروید و بخش تبلیغات گوگل،‌ متهم به نقض قوانین ضد انحصارطلبی اتحادیه‌ی اروپا شده‌اند. یکی از این تحقیقات در مراحل نهایی خود به سر می‌برد و طبق برخی اخبار منتشر شده گوگل با جریمه‌ی سنگینی در این خصوص مواجه خواهد شد.
 پیش‌تر اینتل نیز به جرمی مشابه توسط اتحادیه‌ی اروپا ۱.۰۶ میلیارد یورو جریمه شده بود که گمانه‌زنی نشان از مبلغ بیشتر جریمه‌ی گوگل دارد.
 وال‌استریت ژورنال خبر داد جریمه‌ی گوگل می‌تواند تا ۱۰ درصد درآمد سالیانه‌ی این غول فناوری نیز اعلام شود.
 پرونده حقوقی گوگل در حالی امروز روزهای پایانی خود را طی می کند که پیش از این خواکین آلمونیا، که مسئول بخش رقابتی شرکت‌های فعال در اتحادیه‌ی اروپا است، با فشار‌های ایالات متحده موفق به اثبات جرم گوگل در تحقیقات پیشین این اتحادیه نشده بود.
 اما ظاهرا روند فعلی با توجه به مشکلات اتحادیه‌ی اروپا با دولت ایالات متحده، نتیجه‌ی متفاوتی نسبت به تحقیقات گذشته خواهد داشت.

  • ۹۶/۰۳/۲۸

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">