ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

SMC Networks، یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات LAN و ابزار ارتباطی باند پهن، اعلام کرد که به منظور تأمین امنیت برخی از محصولات خود نظیر روترهای خانگی و روترهای ویژه شرکت های کوچک، آنها را به نرم افزار قدرتمند Panda Internet Security، ‌مجهز می کند.

این روترها، تجهیزات شبکه ای از نوع IEEE802.11n draft v2.0 هستند که به منظور اشتراک و توزیع اینترنت پر سرعت در محیط های محدود و کوچک بکار گرفته می شوند. آنها قادر به ایجاد امکان تبادل آنلاین اطلاعات تا 300 مگابایت بر ثانیه، داونلود و یا آپلود فایل های صوتی تصویری با کیفیت های بالا،‌ انجام بازی های آنلاین، ‌برقراری ارتباطات VoIP و نیز جستجو در اینترنت به صورت همزمان و موازی می باشد.
یکی از این تجهیزات پیشرفته، با عنوان SMCWBR14S-N Draft 11n، دارای قابلیت ترکیب سوییچ LAN 10/100، به همراه 4 پورت جداگانه برای اتصال مستقیم و همزمان با 4 رایانه مستقل در شبکه، یک فایروال NAT، با ویژگی SPI، سیستم چند رسانه ای وای فای (Wi-Fi Multimedia) و نیز یک محیط کاربری و مدیریتی بسیار ساده به صورت تحت وب می باشد.

با بهره گیری از برنامه Panda Internet Security 2008، در این محصولات جدید، امنیت ارتباطات بی سیم از طریق حفاظت همه جانبه و متمرکز در برابر کدهای مخرب،‌هکرها، جاسوس افزارها، استفاده از فایروال قدرتمند پاندا و نیز ممانعت از ورود هرزنامه در صندوق های پست الکترونیک، به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

بنا بر اظهارات جیمز هریس، مدیر کل تولید در SMC، این شرکت بعنوان نخستین تولید کننده روترهای مدل 11n broadband،‌ برای اولین بار یک نرم افزار قدرتمند حفاظتی را نیز به صورت رایگان، به کاربران محصولات خود ارائه نموده است.

منبع: www.smc.com

  • ۸۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">