ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای بزرگترین طرح امنیتی رایانه‌ای دنیا

| دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

یک شرکت ارائه‌کننده خدمات و راهکارهای امنیتی اینترنت ، بزرگترین طرح امنیتی با عنوان ‪ InfectedorNot‬را اجرا می‌کند.

مهمترین تاثیر این طرح در آینده، ایجاد محدودیت در انتشار کدهای مخرب جدید، پیشگیری از وسعت افزایش تخریب و نیز ارتقای شاخص‌های امنیت اطلاعات در رایانه‌های خانگی و شبکه‌های سازمانی خواهد بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی آنتی ویروس پاندا، نسخه آزمایشی این طرح توسط شرکت پاندا با همکاری ‪ Google‬و به مدت یک سال به اجرا درآمده بود که نسخه اصلی و رسمی آن را از ابتدای ماه جاری میلادی در اختیار تمامی کاربران اینترنت قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین دلایل طراحی و ارایه این پروژه امنیتی، تحقیقات و بررسی های انجام شده در طول سال ‪ ۲۰۰۷‬میلادی بوده است که نشان می‌دهد بیش از ‪۲۳‬ درصد از رایانه‌های خانگی و نیز حداقل ‪ ۷۲‬درصد از شبکه‌های محلی در سرتاسر جهان، با وجود استفاده از ابزار و نرم افزارهای حفاظتی به روز شده، به نحوی با نفوذ و آلودگی ناشی از کدهای مخرب رایانه‌ای رو به رو بوده اند.

هدف اصلی این طرح برآورد مستمر و ارتقای سطح امنیت اطلاعات رایانه ای عنوان شده است.

با شرکت در طرح امنیتی ‪ ,InfectedorNot‬کاربران خانگی و مدیران شبکه‌های محلی از مزایایی چون بهره‌گیری رایگان از ابزار مکمل حفاظتی، افزایش قدرت دفاعی در جلوگیری از نفوذ و فعالیت کدهای مخرب، کشف و پاکسازی ویروس‌های فعال و غیرفعال و نیز ردیابی حفره‌های امنیتی و آسیب پذیری‌های مهم برخوردار می‌شوند.

  • ۸۷/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">