ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجلاس مبارزه با جرایم سایبری برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از برگزاری اجلاس ملی پیشگیری و مبارزه با جرایم سایبری با مشارکت دستگاه ها و نهاد های ملی تاثیر گذار از فردا به مدت دو روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس سرهنگ حسین رمضانی اظهارداشت: اجلاس ملی پیشگیری و مبارزه با جرایم سایبری با همکاری پلیس فتا ناجا و دفتر مقابله با جرم سازمان ملل متحد (UNODC) از فردا به مدت دو روز در هتل هما برگزار می شود. 

وی، چالش های اساسی کشور در برخورد با جرایم سایبری، توسعه و تقویت همکاری های منطقه ای و بین المللی برای واکنش سریع به جرایم سایبری و نیز اهمیت و نقش سایبر فارنزیک در پی جویی جرایم سایبری را از اهداف مهم این اجلاس برشمرد.

معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در خاتمه به سایت پلیس گفت: در این اجلاس کلیه دستگاه ها و نهادهای ملی تاثیر گذار بر فضای سایبر و امنیت آن نظیر مرکز ملی فضای مجازی، دادستانی کل کشور، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ، وزارت امور خارجه ، بانک مرکزی و نیز سخنرانان خارجی از کشورهای مختلف حضور دارند.

  • ۹۶/۰۵/۰۳

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">