ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر کشور گفت: درخصوص نحوه برگزاری و بحث الکترونیکی شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هماهنگی های لازم صورت گرفته، بنابراین امیدواریم که احراز هویت ها امسال به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ “عبدالرضا رحمانی فضلی” روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم گیلان جهت تکریم مصطفی سالاری استاندار پیشین و معارفه ارسلان زارع استاندار جدید ، اظهار داشت: از خداوند برای این دوستان آرزوی توفیق در خدمتگزاری شایسته به مردم را دارم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات فراهم شده و هماهنگی های لازم با همه دستگاه ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است.
رحمانی فضلی ادامه داد:در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و بحث الکترونیکی آن هماهنگی های لازم انجام شده است که ان شاءالله امسال احراز هویت ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام شود که گام بسیار مهمی است.
وزیر کشور تصریح کرد: در سایر موارد انتخابات الکترونیک نیز توافقاتی حاصل شده که به نسبت توافق ،کارها را پیش خواهیم برد و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های مربوطه بتوانیم انتخابات سالم و قانونی در فضای امن و با مشارکت بالا داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">