ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال زوم میلیون‌ها نفر را به دردسر انداخت

| سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با آغاز سال تحصیلی در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نقص فنی نرم افزار زوم باعث شد معلمان و دانش آموزان نتوانند برنامه‌های درسی خود را پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شیوع ویروس کرونا باعث افزایش دورکاری و خانه نشینی اجباری میلیون‌ها کارمند و محصل شده و آنها برای انجام امور روزمره از نرم افزارهای ویدئوکنفرانس مانند زوم استفاده می‌کنند. اما نقص فنی این نرم افزار باعث اعتراض‌های گسترده شده است.

زوم از روز دوشنبه صبح در بسیاری شهرهای آمریکای شمالی، اروپای غربی، استرالیا، جنوب شرق آسیا و برخی نقاط آمریکای جنوبی از دسترس خارج شد و لاگین به اتاق‌های مجازی آن یا پیوستن به اتاق‌های فعال در زوم ناممکن شد.

زوم این مشکل را یک نقص فنی توصیف کرده، اما در مورد جزئیات آن توضیح بیشتری نداده است. مشکل یادشده از دیروز حدود ۱۱ صبح آغاز شد و تا شب به طول انجامید. به دنبال اعتراض گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی زوم از کاربران خود عذرخواهی کرد.

  • ۹۹/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">