ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال SMSهای ایرانسل رفع نشد

| جمعه, ۸ دی ۱۳۸۵، ۰۱:۰۲ ب.ظ | ۱ نظر

کیوان - اختلالات شدید در sms های ایرانسل ، مشترکان این اپراتور را کلافه کرده است باعث شده عده ای از مشترکان به وعده های ایرانسل بدبین شوند.

در خبر مورخ 1385/09/08 علیرضا قلمبر دزفولی اظهار داشت تنها گزارشی که در این زمینه دریافت کرده‌ایم مربوط به مشکل ارسال SMS از سیم‌کارت‌های اپراتور اول به ایرانسل بوده است که برخی از SMSها به مشترکان نمی‌رسد؛ این مساله در حال بررسی است، اما ارسال پیام کوتاه از ایرانسل به ایرانسل یا از ایرانسل به MCI مشکلی ندارد.

در صورتی که مدت چند هفته است که ارسال sms از ایرانسل با مشکلات فراوانی روبرو شده و اکثراً با تاخیر چندین ساعته میرسد و گاهی هم هیچگاه به مقصد نمیرسد.

اختلالات به حدی است که sms ایرانسل به ایرانسل هم با مشکل مواجه شده و با یکبار فرستادن پیغام ، گیرنده چندین پیغام مشابه دریافت میکند و با اینحال برای فرستنده تایید sms نمیرسد.

اپراتورهای ایرانسل (130) نیز نه تنهانتوانسته اند مشترکان را راهنمایی کنند بلکه با حرفهای متناقض مردم را سر در گم کرده اند.

ایرانسل مجری اپراتور دوم در مصاحبه ای اعلام کرده بود در دی ماه سرویس mms در اختیار مردم قرار میگیرد ، در صورتی که اختلال شبکه و sms را هنوز نتوانسته است رفع کند.

  • ۸۵/۱۰/۰۸

نظرات  (۱)

man be u eftekhar mikonam ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">