ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: اصلاح تدریجی طراحی شبکه تلفن همراه تهران آغاز شده است و تا پایان خرداد به یک زمان بندی برای قابل قبول و استاندارد کردن شبکه می‌رسیم.
"وفا غفاریان" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه‌ارتباطات ایرنا درباره ادامه اشکالات کیفی شبکه تلفن همراه در تهران، اظهار داشت: در ماههای گذشته مشکلات شبکه تلفن همراه تهران شناسایی شد که از نوع بدترین یعنی اشکلات طراحی شبکه است و رفع آن بسیار مشکل و زمان‌بر خواهد بود.
معاون وزیر ارتباطات افزود: ما از ابتدای هفته پیش، آزمایشی را برای بهبود مقطعی شبکه آغاز کرده و تصور می‌شود هفته قبل کیفیت شبکه قدری بهتر شده است .
وی ادامه داد:برنامه‌هایی داریم که بهبود کیفیت را تثبیت کنیم چون اگر پایدار نباشد در عمل فایده‌ای برای شبکه نخواهد داشت.
غفاریان در ادامه گفت: اکنون در حال اصلاح طراحی هستیم و از یک قسمت تهران این کار را شروع کرده‌ایم و آرام آرام به بخشهای دیگر می‌رویم.
غفاریان همچنین گفت: شبکه تلفن همراه تهران شاید در چیزی حدود هفت مرحله طراحی شده و طبیعی است که شبکه‌ای که یکپارچه نیست و در هر بار توسعه، طرح جدیدی به آن افزوده شده و هرکس هم در حیطه خود طراحی کرده، چنین مشکلاتی داشته باشد.

  • ۸۵/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">