ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارایه پیشنهاد کاهش قیمت سیم‌کارت

| چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پیشنهاد کاهش قیمت سیم‌کارت تلفن همراه برای ثبت‌نام بهمن‌ماه به شورای اقتصاد داده شد و پیشنهاد دادیم که این قیمت کمتر از 250 هزار تومان نباشد.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: پیشنهاد قیمت سیم‌کارت تلفن همراه برای ثبت‌نام در بهمن‌ماه را به شورای اقتصاد اعلام کردیم که این پیشنهاد زیر 300 هزار تومان است، اما پیشنهاد ما این است که قیمت مذکور کمتر از 250 هزار تومان نباشد؛ چراکه مخابرات در زمینه‌ی اعتبارات با مشکل مواجه می‌شود.

فیضی تاکید کرد: به‌طور قطع، ثبت‌نام سیم‌کارت با قیمت زیر 300 هزار تومان در بهمن‌ماه انجام می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر شورای اقتصاد قیمت نهایی را اعلام کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که به همراه مسوولان مخابرات برای افتتاح شبکه‌ی اپراتور دوم در ارومیه حضور دارد، گفت:‌ واگذاری سیم‌کارت ایرانسل در ارومیه از فردا آغاز می‌شود و در روزهای بعدی نیز واگذاری شهر مراغه آغاز خواهد شد.

  • ۸۵/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">